×

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ تداوم کاهش بستری های کرونایی در گیلان

  • کد نوشته: 90094
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۲
  • 54 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تداوم روند کاهشی بستری های کرونایی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند. به گزارش گیل و دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر هشت […]

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ تداوم کاهش بستری های کرونایی در گیلان
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تداوم روند کاهشی بستری های کرونایی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

    وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، افزود: وضعیت دو نفر از بیماران بدحال گزارش شده است.

    مهرابیان تصریح کرد: سه بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته برای دریافت درمان ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان منتقل شدند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: طی این مدت نیز پنج بیمار کرونایی پس از درمان با تشخیص پزشک معالج از مراکز درمانی استان مرخص شدند.

    وی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: در صورت رعایت پروتکل‌ها توسط شهروندان به زودی با شیوع این بیماری خداحافظی خواهیم کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90094

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *