×

سخنگوی دولت از تغییرات در کابینه خبرداد؛ تغییرات جدید در دولت سیزدهم | ساداتی نژاد و میرکاظمی برکنار شدند

  • کد نوشته: 88089
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • 113 بازدید
  • ۰
  • علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (سه شنبه) در اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما در رابطه با تغییرات در کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: همانطور که در گزارش اشاره شد رویه و برنامه دولت سیزدهم از آغاز این بود که مدیران و رویه فعالیت آنها مستمر مورد توجه قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری […]

    سخنگوی دولت از تغییرات در کابینه خبرداد؛ تغییرات جدید در دولت سیزدهم | ساداتی نژاد و میرکاظمی برکنار شدند
  • علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (سه شنبه) در اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما در رابطه با تغییرات در کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: همانطور که در گزارش اشاره شد رویه و برنامه دولت سیزدهم از آغاز این بود که مدیران و رویه فعالیت آنها مستمر مورد توجه قرار گیرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، علی بهادری جهرمی، روز سه شنبه – ۲۲ فروردین – در گفت و گوی تلویزیونی درباره جزییات تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت سیزدهم عنوان کرد: برنامه دولت از آغاز فعالیت این بوده مدیران‌مستمر مورد ارزیابی قرار گیرند و این در پیام‌نوروزی رییس جمهور هم مورد تاکید قرار گرفت. در این زمینه امروز سه تغییر در مجموعه کلان اعلام عمومی‌ می شود.

    وی اظهار داشت: نخستین تغییر مربوط به سازمان برنامه و بودجه است؛ آقای داود منظور که رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، به عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه جایگزین سیدمسعود میرکاظمی شد.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه دومین تغییر مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: سال گذشته با توجه به شرایط جهانی در حوزه امنیت غذایی و مشکلاتی که در سطح جهان رخ داد، الحمدلله با مدیریت آقای ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی کشور از ناحیه دچار مشکل نشد اما با توجه به تورم جهانی و افزایش قیمت کالاها در جهان، تصمیم بر این شد که در این حوزه نیز جابه جایی صورت گیرد.

    وی ادامه داد: به ترتیب آقای سید محمد آقا میری رئیس کنونی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهادکشاورزی منصوب می شود.

    بهادری جهرمی اضافه کرد: تغییر سوم‌ مربوط به حوزه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور است و آقای محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان‌ مدیرعامل جدید این صندوق معرفی می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88089

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *