×

سخنگوی علوم پزشکی گیلان خبر داد: بستری ۹۵ بیمار با علائم کرونا در گیلان/ در ایام نوروز روبوسی نکنید

  • کد نوشته: 87582
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۷
  • 64 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی علوم پزشکی گیلان، کل بستری های دارای علائم کرونا در گیلان را ۹۵ نفر اعلام کرد. به گزارش گیل و دیلم ، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگویی، از بستری شدن ۳۸ بیماری جدید کرونایی در استان گیلان طی روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲۷ بیمار ترخیص شدند. وی […]

    سخنگوی علوم پزشکی گیلان خبر داد: بستری ۹۵ بیمار با علائم کرونا در گیلان/ در ایام نوروز روبوسی نکنید
  • سخنگوی علوم پزشکی گیلان، کل بستری های دارای علائم کرونا در گیلان را ۹۵ نفر اعلام کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگویی، از بستری شدن ۳۸ بیماری جدید کرونایی در استان گیلان طی روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲۷ بیمار ترخیص شدند.

    وی کل بستری های دارای علائم کرونا در گیلان را ۹۵ نفر دانست و افزود: از این تعداد، ۱۶ نفر در بخش آی.سی.یو بستری هستند و ۱۷ بیمار بدحال داریم.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شهرستان رودبار را در وضعیت نارنجی دانست و بیان کرد: ۱۱ شهرستان ماسال، رضوانشهر، فومن، شفت، رشت، خمام، بندرانزلی، آستانه اشرفیه، لنگرود، لاهیجان و رودسر نیز در وضعیت زرد هستند.

    مهرابیان تنها پنج شهرستان آستارا، تالش، صومعه سرا، املش و سیاهکل را در وضعیت آبی دانست و عنوان کرد: متاسفانه شهرستان رامسر که با استان گیلان همجوار است، وضعیت قرمز کرونایی دارد.

    وی از مردم خواست شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و گفت: افراد مسن و کودکان و بیماران خاص و تحت شیمی درمانی و دارای نقص ایمنی بیشتر در معرض خطر هستند.

    سخنگوی علوم پزشکی گیلان، بیماری کرونا را به شدت مسری دانست و اضافه کرد: مردم در ایام نوروز از دست دادن و روبوسی کردن خودداری کنند و در مکان های شلوغ و سربسته حتما ماسک بزنند.

    وی با بیان اینکه افراد با هرگونه علائم شبیه سرماخوردگی از حضور در اماکن عمومی اجتناب کنند، متذکر شد: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در ایام نوروز سلامت خود و خانواده و دیگران را تضمین می کنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87582

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *