×

سردار نقدی در مراسم ۱۳ آبان : ده کیلو طلا به کسی جایزه می‌دهم که کشوری جنایتکارتر از آمریکا را معرفی کند

  • کد نوشته: 82879
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 98 بازدید
  • ۰
  • رییس بسیج مستضعفین با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که به هر مورخی که بتواند ثابت کند که کشوری جنایتکار‌تر از آمریکا وجود دارد به عنوان جایزه ده کیلوگرم طلا خواهیم داد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار نقدی در مراسم ۱۳ آبان که مصادف با تسخیر […]

    سردار نقدی در مراسم ۱۳ آبان : ده کیلو طلا به کسی جایزه می‌دهم که کشوری جنایتکارتر از آمریکا را معرفی کند
  • رییس بسیج مستضعفین با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که به هر مورخی که بتواند ثابت کند که کشوری جنایتکار‌تر از آمریکا وجود دارد به عنوان جایزه ده کیلوگرم طلا خواهیم داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار نقدی در مراسم ۱۳ آبان که مصادف با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آموزان است تصریح کرد: پیروزی‌های امروز را مدیون امام و شهدا هستیم شهدایی که فاتح لانه جاسوسی بوده‌اند.

    وی ادامه داد: امروز بزرگداشت سه حادثه است حادثه اول تبعید اما در سال ۴۳ که در آن حادثه نیز شهدایی را تقدیم انقلاب کردیم اما ملت یکپارچه به میدان نیامدند و آمریکا بر ایران مسلط شد بنابراین نتیجه آن چیزی جز فقر وفلاکت کشور نبود و صنایع به کشور وابسته و ناتوانی در همه عرصه‌ها از دیگر دست آوردهای تسلط آمریکا بر کشورمان بود.

    نقدی با بیان اینکه در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان کشور خط را شکستند در سال بعد نیز همین دانش آموزان فاتح لانه جاسوسی شدند.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردم در این سال با رهبری ولایت به صحنه آمدند و نتیجه آن چیزی جز عزت در صنعت قدرت دفاعی و اقتصاد کشور نبود اما این نتیجه را برخی انسان‌های بی‌خرد تخطئه می‌کنند و می‌پرسند چرا باید لانه جاسوسی را تسخیر می‌کردیم در حالی که پاسخ آن‌ها را تاریخ داده است و اگر به اتفاق‌ها نگاه کنیم به خوبی دلیل این حادثه رامتوجه می‌شویم.

    وی با تاکید براینکه از روزی که لانه جاسوسی تسخیر شد منحنی وابستگی رو به افول و منحنی پیشرفت کشور به سمت بالا حرکت کرد گفت: سوال این است که مگر این سفارت مرکز طراحی کودتا علیه دولت ایران نبود و مگر این مرکز طراحی ساواک و شکنچه‌گری نبود مگر این مکان نبود که وقتی شاه فرار کرد بعضی امریکایی را مستقر کردند تا دستور کشتار مردم را بدهد و در ۲۱ بهمن کودتایی طراحی کردند که با هوشیاری امام (ره) خنثی شد.

    سردار نقدی با اشاره به اینکه اقدام دانش آموزان در تسخیر لانه جاسوسی عاقلانه‌ترین کار بود عنوان کرد: امروز نام بسیاری از کشور‌ها عنوان اتهامی برای رژیم آمریکا است به گونه‌ای که نام فلسطین و ویتنام که آورده می‌شود ناخداگاه جنایت‌های آمریکا مدنظر می‌آید رژیم‌های جنایت کاری را در طول تاریخ داشته‌ایم که در یک منطقه محصور بوده‌اند اما این رژیم پلید تنها رژیمی است که دستش به خون ملت چند قاره جهان آلوده است.

    وی افزود: جنایت‌های هر روز بر عراق و افغانستان و میانمار با هدایت رژیم آمریکا صورت می‌گیرد بنابراین چرا نباید مرکز وابسته به این رژیم در ایران تعطیل می‌شد.

    از همین جا اعلام می‌کنم که به هر مورخی که بتواند تا سال ۱۴۰۰ ثابت کند که کشوری جنایتکار‌تر از آمریکا وجود دارد به عنوان جایزه ده کیلوگرم طلا خواهیم داد.
    وی با تاکید براینکه این حساب شده‌ترین اقدام دانشجویان بود گفت: امروز برای هر مورخی که بتواند ثابت کند که کشوری جنایتکار‌تر از آمریکا وجود دارد به عنوان جایزه ده کیلوگرم طلا خواهیم داد.

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از مسئولین نیز می‌خواهیم اسناد لانه جاسوسی را منتشرکنند تا مردم بدانند در سفارتخانه‌های آمریکا چه می‌گذرد اگر این سفارتخانه هم اکنون در ایران باز بود همین کار‌ها را تکرار می‌کرد.

    وی با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال بازگشت ارتباط خود با ایران است تصریح کرد: از ابتدای قطع ارتباط با ایران مقامات آمریکایی تلاش کردند تا این مرکز فساد در ایران احیا شود اما امام کاری کردکه آن‌ها جرات بازگشت ندارند.

    سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مقامات آمریکایی اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به دلیل قطع ارتباط با آن کشور است در حالی که کشورهایی مثل افغانستان و پاکستان که با این کشور رابطه دارند نیز از دست جنایت‌های آمریکا در امان نیستند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82879

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *