×

سرپرست اداره صمت شهرستان سیاهکل خبر داد؛ تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های سیاهکل

  • کد نوشته: 89808
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۳
  • 129 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل از جریمه ۱۴ نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت ها و بازرسی بر نانوایی ها در سیاهکل تشدید می شود. به گزارش گیل و دیلم ، سرپرست رامین خوشحال عصر سه شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی در […]

    سرپرست اداره صمت شهرستان سیاهکل خبر داد؛ تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی های سیاهکل
  • سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل از جریمه ۱۴ نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت ها و بازرسی بر نانوایی ها در سیاهکل تشدید می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرپرست رامین خوشحال عصر سه شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان سیاهکل با هدف جلوگیری از تعطیلی خودسرانه و کیفیت پخت نان تشدید شده است.

    وی افزود: تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی ها در شیفت صبح و عصر همه روزه به منظور کیفیت پخت نان، کنترل توزیع و مصرف آرد و جلوگیری از تعطیلی های خودسرانه همچنان با شدت هرچه تمام تر ادامه دارد.

    خوشحال با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی در سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، افزود: بهبود کیفیت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسان اداره صمت بر عملکرد نانوایی های سطح شهرستان انجام می شود.

    وی تصریح کرد: از ابتدای خرداد تا کنون از ۱۱۷ واحد نانوایی در شهرستان سیاهکل بازرسی شده و از این تعداد ۱۴ واحد شناسایی و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم و اعمال قانون ارسال گردید.

    سرپرست اداره صمت سیاهکل ارزش ریالی پرونده های ارسالی به تعزیرات را بیش از ۲۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گقت: به دستور کارگروه آرد و نان ۲ نانوایی متخلف به دلیل تعدد تخلفات صنفی پلمب شدند.

    وی با اشاره به اینکه حضور مداوم و مستمر کارشناسان بازرسی در بازار موجب دلگرمی مردم و همچنین سبب کم شدن میزان تخلفات می شود، اضافه کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از قبیل گرانفروشی، فروش کالای اجباری، عدم درج قیمت، احتکار و … مراتب را به شماره ۱۲۴ اداره صمت اطلاع داده تا در اسرع وقت توسط کارشناس رسیدگی شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89808

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *