×

سرپرست اداره پارک ملی بوجاق خبر داد: کشف تعدادی سلاح و پرنده شکار شده در پارک بوجاق

  • کد نوشته: 83724
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۳
  • 149 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پارک ملی بوجاق از کشف و ضبط تعدادی سلاح و پرنده شکار شده در این منطقه خبر داد. به گزارش گیل و دیلم احسان باقری پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق زون حفاظتی بالایی دارد هرگونه شکار در داخل منطقه ممنوع است. وی افزود: با توجه به […]

    سرپرست اداره پارک ملی بوجاق خبر داد: کشف تعدادی سلاح و پرنده شکار شده در پارک بوجاق
  • سرپرست اداره پارک ملی بوجاق از کشف و ضبط تعدادی سلاح و پرنده شکار شده در این منطقه خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم احسان باقری پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق زون حفاظتی بالایی دارد هرگونه شکار در داخل منطقه ممنوع است.

    وی افزود: با توجه به سرد شدن هوا و مهاجرت پرندگان به این مناطق حساسیت حفاظت و صیانت از مناطق بیشتر شده و ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به طور شبانه روزی در حال رصد مناطق هستند.

    باقری پور خاطرنشان کرد: تعدادی سلاح و پرنده شکار شده در این منطقه کشف و ضبط شده است.

    وی تصریح کرد: بخشی از این کشفیات طی گشت و کنترل با عوامل نیروی انتظامی صورت گرفته است و پرونده متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

    سرپرست اداره پارک ملی بوجاق گفت: با توجه به اینکه تاکنون هیچ گونه دستور العملی در خصوص مجوز شکاری صید صادر نشده است، در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی با سامانه ارتباطی ۱۵۴۰تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83724

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *