×

سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان خبر داد: افزایش ۳۷ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای گیلان

  • کد نوشته: 89609
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
  • 58 بازدید
  • ۰
  • سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان از افزایش۳۷ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای این استان خبر داد و گفت: بیش از هشت میلیارد سهم طی اردیبهشت‌ماه امسال در بورس گیلان معامله شد که نسبت به ماه قبل از آن ۱۴۹ درصد افزایش‌یافته است. به گزارش گیل و دیلم ، حافظ محفوظی با بیان اینکه ارزش […]

    سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان خبر داد: افزایش ۳۷ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای گیلان
  • سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان از افزایش۳۷ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای این استان خبر داد و گفت: بیش از هشت میلیارد سهم طی اردیبهشت‌ماه امسال در بورس گیلان معامله شد که نسبت به ماه قبل از آن ۱۴۹ درصد افزایش‌یافته است.

    به گزارش گیل و دیلم ، حافظ محفوظی با بیان اینکه ارزش سهام معامله‌شده طی ماه گذشته در بورس منطقه‌ای گیلان افزون بر ۵۸ هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال بوده است اظهار کرد:‌ این مقدار نسبت به ماه قبل آن ۳۷.۴ درصد ارشد دارد.

    وی با اشاره به افزایش سهام معامله‌شده در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن، خاطرنشان کرد: هشت میلیارد و ۵۱۶ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۹۷ سهم طی اردیبهشت‌ماه امسال در بورس گیلان معامله شد که نسبت به ماه قبل از آن ۱۴۹ درصد افزایش‌یافته است.

    سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان بابیان اینکه فعالان بازار سرمایه در اردیبهشت‌ماه امسال به فروش سهام تمایل بیشتری نشان دادند، اضافه کرد: از مجموع ارزش معاملات افزون بر ۳۰ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال مربوط به فروش بوده و بیش از ۲۸ هزار و ۶۸۱ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال نیز خرید سهام را شامل شده است.

    وی اظهار کرد: تعداد سهام فروخته‌شده نیز در این ماه از سهام خریداری‌شده سبقت گرفت به‌طوری‌که طی اردیبهشت‌ماه گذشته ۶ میلیارد و ۴۶۱ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۱۵۲ سهم فروخته و ۲ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۴۴۵ سهم خریداری‌شده است.

    محفوظی خاطرنشان کرد: صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت فیروزه آسیا، صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرین بیدار و بهمن دیزل طی ماه گذشته بیشترین ارزش معاملات را در بورس منطقه‌ای گیلان به خود اختصاص داده‌اند.

    سرپرست تالار منطقه‌ای بورس استان گیلان عنوان کرد: افزایش ارزش معاملات در مقایسه با افزایش نسبی حجم سهام نشان‌دهنده اطمینان بیشتر به بازار سرمایه است.

    وی تعداد کارگزاران را در بورس منطقه‌ای استان طی ماه گذشته ۳۵ نفر عنوان کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89609

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *