×

سرپرست فرمانداری رشت: مشکل آب شرب سراوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود

  • کد نوشته: 89262
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب سراوان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: اقدامات کارشناسانه، دانش پایه و کاربردی در ساماندهی پسماند سراوان اثرگذار است. به گزارش گیل و دیلم ، کیا عاشوری امروز در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت با محوریت بررسی مشکلات دهستان سراوان که با حضور […]

    سرپرست فرمانداری رشت: مشکل آب شرب سراوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود
  • سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب سراوان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: اقدامات کارشناسانه، دانش پایه و کاربردی در ساماندهی پسماند سراوان اثرگذار است.

    به گزارش گیل و دیلم ، کیا عاشوری امروز در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت با محوریت بررسی مشکلات دهستان سراوان که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دفتر امور روستایی استانداری، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی زباله سراوان در اولویت قرار دارد.

    وی با تاکید بر لزوم حرکت کاربردی در حوزه پسماند سراوان، افزود: اقدامات کارشناسانه، دانش پایه و کاربردی در ساماندهی پسماند سراوان اثرگذار است.

    سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات زیرساختی در دهستان سراوان، بیان کرد: پروژه‌های مختلف آسفالت در داخل دهستان و محورهای مواصلاتی توسط بنیاد مسکن و اداره‌کل راهداری در حال انجام است که باید به سرانجام برسد.

    عاشوری با تاکید بر اینکه تعهدات دستگاه‌های اجرایی در حوزه سراوان تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه می‌شود، گفت: حسب دستور استاندار که پیگیری جدی در حوزه سراوان می‌باشد، تمامی امور در این حوزه بایستی طبق زمان بندی مشخص پیش برود و برای مردم عزیز سراوان ملموس باشد، در این رابطه هیچگونه عذری در پیشبرد امور قابل پذیرش نیست.

    وی با بیان اینکه برای حل مسئله سروان عزم ملی وجود دارد، افزود: آینده سراوان با حل مسئله پسماند بسیار زیبا، جذاب بوده و به عنوان قطب گردشگری قابل تصور است.

    سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکل برق سراوان، بیان کرد: با همت شرکت برق اقدامات خوبی در حوزه پوشش سراسری طرح کابل خودنگهدار صورت پذیرفته و تلاش بر این است که این طرح به صورت کامل در سراوان انجام شود و به بهره برداری برسد.

    عاشوری با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب سراوان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: اقدامات در حال انجام و صورت گرفته سراوان به مردم انتقال داده شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89262

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *