×

سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری گیلان خبرداد؛ اعزام بیش از ۳ هزار زائر گیلانی اربعین به پایانه های مرزی

  • کد نوشته: 81370
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۷
  • 68 بازدید
  • ۰
  • سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اعزام بیش از ۳ هزار زائر اربعین از این استان به پایانه های مرزی خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، علی حدادی با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای جا به جایی زائران گیلانی اربعین به مرزهای اظهار […]

    سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری گیلان خبرداد؛ اعزام بیش از ۳ هزار زائر گیلانی اربعین به پایانه های مرزی
  • سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اعزام بیش از ۳ هزار زائر اربعین از این استان به پایانه های مرزی خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، علی حدادی با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای جا به جایی زائران گیلانی اربعین به مرزهای اظهار کرد: روزانه حدود ۶۵ اتوبوس برای جابه جایی زوار نیاز است.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار زائر گیلانی به مرزها عزیمت کرده‌اند، گفت: این تعداد زائر با ۱۹۹ دستگاه از ناوگان عمومی به پایانه‌های مرزی منتقل شده‌اند.

    حدادی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیط اضافه کرد: صدور بلیط برای زائران بر اساس استعلام از سامانه سماح انجام می‌شود.

    سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به حجم بالای زائران در مرزها و توقف زیاد در پایانه‌های مرزی گفت: در صورت کمبود وسیله نقلیه، از ادارات و دستگاه‌های گیلان و استان‌های همجوار استفاده می‌کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81370

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *