×

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری املش؛ نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد

  • کد نوشته: 73760
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۲
  • 95 بازدید
  • ۰
  • سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: نقشه راه فرمانداران و بخشداران و البته همه مسئولان، باید حضور در میان مردم و تلاش و کوشش برای رفع مشکلات آنان باشد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ حسین مصطفی‌پور امروز (پنجشنبه) در مراسم تودیع فرماندار […]

    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری املش؛ نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد
  • سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: نقشه راه فرمانداران و بخشداران و البته همه مسئولان، باید حضور در میان مردم و تلاش و کوشش برای رفع مشکلات آنان باشد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ حسین مصطفی‌پور امروز (پنجشنبه) در مراسم تودیع فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری املش با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته اظهار داشت: آیت الله رییسی در شرایط سختی دولت را برعهده گرفت و کوشش شده تا از نظر همه کارشناسان بهره گرفته شود و ایشان هدفی جز کمتر کردن مشکلات و آلام مردم ندارد.

    وی ادامه داد: هدف اول ایشان واکسیناسیون مردم بود که در این حوزه ، جزو کشورهای با پیشرفت مناسب در حوزه واکسیناسیون هستیم و در ۱۰۰ روز اول به این وعده عمل شد.

    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه همه مسئولان شأنی جز نوکری مردم ندارند، افزود: امروز رییس جمهوری ما، فرد میدانی است بنابراین بخشداران و فرمانداران نیز باید حتما میدانی باشند و محل دفتر کار فرمانداران و بخشداران باید در میان مردم باشد نه پشت میز، چرا که فرصتی برای از دست دادن نداریم.

    مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: اقدامات ما باید اثرگذار باشد و عملکرد ها خروجی داشته و حلال مشکلات مردم باشد.

    وی در ادامه خطاب به سرپرست فرمانداری املش گفت: واسطه شما با مردم باید کم شود و در وسط مشکلات مردم باشید چرا که احساس همدردی مسئولان با مردم، راه گشاست و یکی از مشکلات ما ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان است.

    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: حضور شما در میان مردم یک نقشه راه باشد و رسانه‌ها نیز به عنوان زبان گویای مردم، مشکلات را پیگیری کنند تا با کار علمی و درست، بتوانیم مشکلات شهرستان املش را کم کنیم.

    در پایان این مراسم؛ حکم انتصاب مختار رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری املش که از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان صادر شده، به او اعطا شد. رضایی در کارنامه خود سرپرستی فرمانداری رضوانشهر، معاونت فرمانداری شهرستان ماسال و مسئولیت امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان سیاهکل را دارد.

    پیش از او؛ محمد رنجبر نیاول فرماندار شهرستان املش بوده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=73760

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *