×

سوء مدیریت عامل اصلی تعطیلی کارخانه فولاد خزر است

  • کد نوشته: 98603
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۶
  • 48 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه سوء مدیریت عامل اصلی تعطیلی کارخانه فولاد خزر است، گفت: موضوعات مربوط به این کارخانه از ۶ ماه پیش به دستگاه‌های قضایی و امنیتی اطلاع داده شده و اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ رشت الکتریک مجدداً تکرار شود.....
    سوء مدیریت عامل اصلی تعطیلی کارخانه فولاد خزر است
  • به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پورحیدری در گفتگویی در واکنش به اعتراض کارگران کارخانه فولاد خزر گیلان، اظهار کرد: موضوع اصلی اعتراضات کارگران این کارخانه سوء مدیریت اعضای هیئت مدیره این کارخانه نسبت به روند اداره آن است.

    هیئت مدیره فولاد خزر در ۶ ماهه گذشته هیچ توجهی به تذکرات نداشتند
    وی با بیان اینکه از ۶ ماه پیش تذکرات لازم نسبت به این سوءمدیریت‌ها به مدیران کارخانه داده شده است، افزود: متاسفانه اعضای هیئت مدیره کارخانه فولاد خزر تحت هیچ شرایطی به این تذکرات توجه نداشته و همکاری نکردند.

    فولاد خزر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه این کارخانه حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بانک و… بدهی دارد، تصریح کرد: یکی از دلایل ایجاد نارضایتی بین کارگران این کارخانه عدم پرداخت مطالبات، سوء مدیریت و بدهی‌های زیاد است.

    پورحیدری بیان کرد: دستگاهای نظارتی و مرتبط تمامی اقدامات لازم برای فعالیت کارخانه را انجام دادند اما سوءمدیریت و عدم تمکین اعضای هیئت مدیره کارخانه نسبت به پرداخت مطالبات موجب نابسامانی آن شده است.

    اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ رشت الکتریک تکرار شود

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در پاسخ به این شبهه که آیا مدیران کارخانه فولاد خزر به عمد آن را به تعطیلی کشاندند، گفت: این شرکت سرمایه ملی استان گیلان است و موضوعات مربوط به آن از ۶ ماه پیش به دستگاه قضایی و امنیتی اطلاع داده شده و قطعاً این اتفاق نمی‌افتد و اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ رشت الکتریک مجدداً در استان تکرار شود.

    وی با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای وضعیت کارخانه فولاد خزر، گفت: مالکان این کارخانه موظف شدند مطالبات کارگران و بدهی‌ها را پرداخت کنند و این موضوع توسط ما و استاندار به جد پیگیری شده و اجازه نمی‌دهیم تحت هیچ شرایطی کارخانه تعطیل شود

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ۸دی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98603

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *