×

سوال یک روزنامه از نمایندگان مجلس: خیابان، توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و روزنامه ممنوع، پس کجا مطالبات بیان شود؟

  • کد نوشته: 86389
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۵
  • 72 بازدید
  • ۰
  • روزنامه هم میهن نوشت: خیابان ممنوع، توئیتر و اینستاگرام، کانال تلگرامی و واتساپی ممنوع، قلم نویسنده در روزنامه توقیف؛ با بروز چنین وضعیتی و در پس قانون شدن چنین طرحی خوب است نمایندگان و هم‌فکران آنها به این سؤال پاسخ دهند که راه بیان اعتراضات، سؤالات و مطالبات مردم کجا قرار است باشد؟ به گزارش […]

    سوال یک روزنامه از نمایندگان مجلس: خیابان، توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و روزنامه ممنوع، پس کجا مطالبات بیان شود؟
  • روزنامه هم میهن نوشت: خیابان ممنوع، توئیتر و اینستاگرام، کانال تلگرامی و واتساپی ممنوع، قلم نویسنده در روزنامه توقیف؛ با بروز چنین وضعیتی و در پس قانون شدن چنین طرحی خوب است نمایندگان و هم‌فکران آنها به این سؤال پاسخ دهند که راه بیان اعتراضات، سؤالات و مطالبات مردم کجا قرار است باشد؟

    به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه هم میهن با اشاره به طرح نمایندگان مجلس برای محدود کردن اظهارنظر علیه حکومت از آنان پرسیده پس راه بیان اعتراضات و مطالبات کجا قرار دارد؟

    به گزارش هم میهن، خیابان ممنوع، توئیتر و اینستاگرام، کانال تلگرامی و واتساپی ممنوع، قلم نویسنده در روزنامه توقیف؛ با بروز چنین وضعیتی و در پس قانون شدن چنین طرحی خوب است نمایندگان و هم‌فکران آنها به این سؤال پاسخ دهند که راه بیان اعتراضات، سؤالات و مطالبات مردم کجا قرار است باشد؟ و در نهایت نمایندگان مجلس بااین‌همه قانون و مقررات که از نگاه بسیاری نوعی دهن‌کجی به مردم است، می‌خواهند قطار خارج‌شده از ریل کشور را به کدام سمت ببرند؟ این سمت‌وسو چقدر موجب رستگاری مردمی است که نمایندگی‌شان را بر عهده دارند و چقدر موجب رستگاری حاکمیتی است که دو بال جمهوریت و اسلامیت‌اش هر دو به‌سختی مسیر را پیش می‌روند؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86389

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *