×

شناسایی انبار احتکار برنج در لاهیجان

  • کد نوشته: 85440
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۶
  • 78 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه احتکار کالای‌های اساسی و عدم عرضه آن به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد […]

    شناسایی انبار احتکار برنج در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه احتکار کالای‌های اساسی و عدم عرضه آن به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

    وی در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی لاهیجان با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از احتکار برنج داخل انباری در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

    سردار «عزیزاله ملکی» با اشاره به اینکه پلیس پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، ۲۰ تن برنج احتکاری کشف شد.

    این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم ۶۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش برنج کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال اعلام کردند.

    سردار «ملکی» در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85440

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *