×

شناسایی محل فروش مواد محترقه غیرمجاز در لاهیجان

  • کد نوشته: 86745
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۷
  • 68 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: بیش از ۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحد‌های صنفی این شهرستان کشف شد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مجموعه انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز کنند و امنیت جانی، […]

    شناسایی محل فروش مواد محترقه غیرمجاز در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: بیش از ۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحد‌های صنفی این شهرستان کشف شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مجموعه انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز کنند و امنیت جانی، مالی و روانی مردم را به خطر بیندازند، برخورد قانونی خواهد کرد.

    او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    به گفته فرمانده انتظامی لاهیجان، مأموران پلیس آگاهی پس از شناسایی واحد صنفی مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به آدرس این محل اعزام شدند.

    سرهنگ محمدی‌نسب از کشف ۲ هزار و ۳۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از این مغازه خبر داد و گفت: در این خصوص متهم ۲۷ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

    او تصریح کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال و احتمال بروز حوادث ناشی از مواد محترقه غیرمجاز، خانواده‌ها باید کنترل و نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86745

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *