×

شهرداری باید به دنبال منابع پایدار باشد

  • کد نوشته: 24088
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۲
  • 96 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودبار گفت: اعتبارات مناسب به شهرداری ها در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته ولی شهرداری باید به دنبال منابع پایدار باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، اسماعیل میرغضنفری در مراسم معارفه شهردار منجیل با اشاره به تلاش و اهتمام زیاد برخی از مسئولان و مدیران متعهد و متخصص، اظهار کرد: جا […]

    شهرداری باید به دنبال منابع پایدار باشد
  • فرماندار شهرستان رودبار گفت: اعتبارات مناسب به شهرداری ها در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته ولی شهرداری باید به دنبال منابع پایدار باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، اسماعیل میرغضنفری در مراسم معارفه شهردار منجیل با اشاره به تلاش و اهتمام زیاد برخی از مسئولان و مدیران متعهد و متخصص، اظهار کرد: جا دارد هم از خدمات و فعالیت های شهردار سابق منجیل و هم از خانواده و پدر بزرگوارش که از خانواده های معظم شهداست، تشکر و قدردانی کنم.

    فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به فضای مجازی که بعضا در آن بدون هیچ ضوابط و چارچوب های اخلاقی آبروی مومنان را ناخواسته می برند و سعی در مجرم نشان دادن دارند، افزود: در مسیر کار و فعالیت کسانی که کار و حرکت می کنند یقینا تنگناهایی وجود دارد اما نباید افراد را به جرم ناکرده و فقط به براساس شنیده ها متهم کرد.

    میرغضنفری گفت: شهر منجیل مردمان نجیب و با فرهنگی دارد، آقای علیپور زحمات زیادی را برای عمران و سازندگی در این شهر کشید اگر چه حافظه کوتاه مدت ما معمولا کارهای انجام گرفته و خوب را فراموش می کند.

    وی افزود: امیدوارم شهردار جدید منجیل با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای شهر مثمر ثمر باشد.

    فرماندار رودبار چهار توصیه به شهردار جدید منجیل کرد و از وی خواست نسبت به حفظ حرمت کسانی که ارتباط کاری زیادی با شهردار قبلی داشتند دقت داشته، همچنین پرهیز و دوری از حاشیه ها، الزام به رعایت قانون، تعامل با شورای شهر و مشورت با معتمدین اقدام کند.

    میرغضنفری با بیان اینکه باید قدردان زحمات مردمی باشیم که امام فرمودند ولی نعمتان ما هستند، تاکید کرد: دولت در کنار شماست، اعتبارات مناسب به شهرداری ها در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته ولی شهرداری باید به دنبال منابع پایدار باشد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24088

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *