×

شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد

  • کد نوشته: 29516
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۸
  • 142 بازدید
  • ۰
  • در بیست و چهارمین نشست اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که با حضور ۵عضو اصلی این شورا شامگاه روز دوشنبه در محل این شورا و با محوریت انتخاب شهردار برگزار شد مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی با ۵رای موافق اعضا به سمت شهردار جدید کلاچای معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل […]

    شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد
  • در بیست و چهارمین نشست اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که با حضور ۵عضو اصلی این شورا شامگاه روز دوشنبه در محل این شورا و با محوریت انتخاب شهردار برگزار شد مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی با ۵رای موافق اعضا به سمت شهردار جدید کلاچای معرفی شد.
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری کلاچای ؛محمد پورحسین رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در پایان برگزاری این نشست افزود :پس از ارائه سوال از سوی اعضا و دفاع آقای اثنی‌عشری از برنامه‌های خود در نتیجه اعضای شورا با ۵رای مثبت وی را به سمت شهردار جدید شهر کلاچای انتخاب کردند.به گفته وی ، آقای اثنی‌عشری پیش از این معاون و سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه، شهردار بندر کیاشهر و شهرداری خشکبیجار را در کارنامه مدیریتی خود داشته است.

    ابراهیم اثنی‌عشری شهردار جدید شهر کلاچای هم در این نشست، مهمترین برنامه های راهبردی خود را تهیه طرح جامع تفضیلی،ساماندهی بافت های فرسوده، طرح جامع ترافیک،طرح های باز آفرینی و توسعه طرح های ساحلی عنوان کرد.
    وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها نیاز به زمان و فرصت است تحقق این امر را مستلزم همراهی و همدلی اعضای شورا دانست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29516

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *