×

شهردار رشت خبر داد: صدور مجوز پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی

  • کد نوشته: 70535
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۵
  • 82 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت از صدور مجوز پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی در روزهای آینده خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، سید محمد احمدی در نشست با جمعی از معاونین و مدیران شهرداری رشت، اظهار داشت: به زودی مجوز پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی صادر می شود. شهردار رشت تصریح کرد: با صدور پروانه […]

    شهردار رشت خبر داد: صدور مجوز پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی
  • شهردار رشت از صدور مجوز پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی در روزهای آینده خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، سید محمد احمدی در نشست با جمعی از معاونین و مدیران شهرداری رشت، اظهار داشت: به زودی مجوز پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی صادر می شود.

    شهردار رشت تصریح کرد: با صدور پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی، تمامی سازندگان موظف به اقدام قانونی برای اخذ پروانه از مناطق شهرداری بوده و ساخت و ساز بدون مجوز و پروانه پذیرفتنی نیست.

    احمدی با اشاره به ضرورت فعالیت شهربان ساختمان برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز اذعان داشت: مناطق شهرداری برای صدور پروانه و همچنین گشت شبانه روزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز فعال و تقویت می شوند.

    وی از تلاش ها و پیگیری های اعضای شورای شهر رشت و مساعدت های دستگاه قضا برای اجرای شیوه نامه صدور پروانه ساختمانی برای زمین های نسقی تقدیر و قدردانی کرد و بیان داشت: ساز و کارها و تمهیدات لازم جهت اجرای این شیوه نامه در مناطق شهرداری رشت اندیشیده شده است و به حول قوه الهی در روزهای آینده ، مناطق پنجگانه شهرداری رشت خدمات مرتبط جهت طی مراحل قانونی اخذ مجوز پروانه ساختمانی به شهروندان ارائه خواهد شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70535

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *