×

شهردار کلاچای: تمام تلاش ها باید در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم معطوف شود

  • کد نوشته: 30307
  • ۱۳۹۷-۰۱-۰۷
  • 220 بازدید
  • ۰
  • شهردار کلاچای بر ضرورت تلاشهای بیشتر برای ارائه خدمات رسانی بهینه به مردم تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،ابراهیم اثنی‌عشری عصر روز سه‌شنبه در جمع نیروهای خدوم شهرداری خدمت به مردم را در نظام اسلامی عملی ارزشمند توصیف و گفت :باید با همت و تلاش بیشتر اعتماد عمومی را افزایش دهیم. وی […]

    شهردار کلاچای: تمام تلاش ها باید در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم معطوف شود
  • شهردار کلاچای بر ضرورت تلاشهای بیشتر برای ارائه خدمات رسانی بهینه به مردم تاکید کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،ابراهیم اثنی‌عشری عصر روز سه‌شنبه در جمع نیروهای خدوم شهرداری خدمت به مردم را در نظام اسلامی عملی ارزشمند توصیف و گفت :باید با همت و تلاش بیشتر اعتماد عمومی را افزایش دهیم.
    وی شهر کلاچای را به لحاظ مسافر خیز و گردشگر پذیر بودن مستعد سرمایه‌گذاری دانست و افزود :معتقدم شرایط لازم برای توسعه بیشتر منطقه وجود دارد که باید بیشتر تلاش کنیم.
    وی در ادامه روند جمع آوری و ساماندهی زباله را در این شهر در شرایط کنونی مطلوب ذکر و اظهار کرد :با توجه به حجم عظیم مسافر و گردشگر در برخی از فصول سال به ویژه در ایام نوروز و تابستان باید تلاش های بیشتری در فرایند بهبود و ساماندهی زباله صورت گیرد.
    شهردار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود بزرگترین هدیه به مردم را خدمات دهی مناسب به شهروندان عنوان و اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری باید با تمام وجود برای مردم خدمات رسانی کنند و به هیچ عنوان کم کاری و سهل انگاری در خدمت به مردم قابل پذیرش نیست.
    اثنی‌عشری از پرسنل خدمات شهری خواست تا مادامیکه در شهرداری حضور دارند قدر کار خود را به خوبی دانسته و با تمام وجود در مجموعه خدماتی خدمتگزار مردم باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *