×

صدور موافقت اصولی برای ساخت ۲۸ طرح گردشگری در گیلان

  • کد نوشته: 85663
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۴
  • 71 بازدید
  • ۰
  • اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ساخت ۲۸ طرح گردشگری در گیلان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: در نشست کمیته فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه گذاری برای ساخت تأسیسات زیرساختی گردشگری در […]

    صدور موافقت اصولی برای ساخت ۲۸ طرح گردشگری در گیلان
  • اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ساخت ۲۸ طرح گردشگری در گیلان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: در نشست کمیته فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه گذاری برای ساخت تأسیسات زیرساختی گردشگری در گیلان در این اداره کل، با بررسی ۶۹ طرح متقاضی، با صدور موافقت نامه اصولی برای ساخت ۲۸ طرح زیرساختی گردشگری موافقت شد.

    زهرا جهانی افزود: این طرح‌ها شامل ۷ مجتمع گردشگری، ۸ اقامتگاه بوم گردی، ۳ سفره خانه سنتی، ۵ هتل، ۳ هتل آپارتمان و ۲ مهمانپذیر است.

    وی گفت: پیش‌بینی اولیه میزان سرمایه گذاری برای اجرای این طرح‌ها ۹ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال است که با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۴۲۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

    زهرا جهانی افزود: ۱۶ طرح در این نشست با موضوع تغییر کاربری زمین‌ها ارائه شد که با ۱۳ طرح مخالفت شد و با ۳ طرح دیگر به دلیل قرارگرفتن در بافت مسکونی موافقت شد.

    معاون سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی این اداره کل گفت: ۱۵ پرونده هم به دلیل ارائه نشدن مستندات لازم بررسی نشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85663

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *