×

طرح شفافیت آرای نمایندگان رد شد

  • کد نوشته: 65255
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • 145 بازدید
  • ۰
  • کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی رد شد؛ از آنجایی که این طرح نیاز به دو سوم آراء داشت، تنها با اختلاف ۳ رأی با کلیات این طرح مخالفت شد. به گزارش گیل و دیلم ، طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (شفافیت آراء نمایندگان) در دستور کار […]

    طرح شفافیت آرای نمایندگان رد شد
  • کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی رد شد؛ از آنجایی که این طرح نیاز به دو سوم آراء داشت، تنها با اختلاف ۳ رأی با کلیات این طرح مخالفت شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (شفافیت آراء نمایندگان) در دستور کار نشست علنی امروز پارلمان قرار داشت.

    وکلای ملت نهایتا پس از بررسی نظرات موافقان و مخالفان این طرح، با ۱۵۳ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۲۳۴ نماینده حاضر در جلسه با کلیات آن مخالفات کردند.

    گفتنی است از آنجایی که این طرح نیاز به دو سوم آراء داشت، تنها با اختلاف ۳ رای با کلیات این طرح مخالفت شد.

    محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان رأی گیری کلیات طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس پیرامون شفافیت آرای نمایندگان گفت: با توجه به اینکه اصلاح آیین نامه داخلی نیاز به دو سوم آرای نمایندگان نیاز دارد، کلیات این طرح رأی مورد نیاز را کسب نکرد.

    وی افزود: البته موافقان و مخالفان کلیات طرح با اصل موضوع شفافیت موافق بودند، لذا کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس تلاش کند تا آیین نامه را به نوعی تنظیم و تدوین کند که شفافیت و دغدغه همه نمایندگان دیده شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65255

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *