×

طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در استان گیلان

  • کد نوشته: 92075
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۹
  • 76 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در شهریور ماه خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ”امیر طالبی” با اعلام این خبر گفت: تحلیل تصادفات ۵ ماه گذشته مبین آن است که همچنان چهار عامل سرعت غیر مجاز، رانندگی در حالت خستگی […]

    طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در استان گیلان
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در شهریور ماه خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ”امیر طالبی” با اعلام این خبر گفت: تحلیل تصادفات ۵ ماه گذشته مبین آن است که همچنان چهار عامل سرعت غیر مجاز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو در حین رانندگی علت عمده تصادفات در معابر استان گیلان بوده است که توصیه می‌شود رانندگان عزیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به همراه این چهار عامل مدنظر قرار دهند.
    وی ادامه داد: پلیس راهور در جهت کاهش تخلفات و تصادفات، طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی و موتور سیکلت‌های دارای پلاک مخدوش را در معابر شهری استان به اجرا درآورده است.

    این مقام انتظامی در پایان افزود: همانگونه که بار‌ها اعلام کرده ایم پلیس به دنبال جریمه کردن نیست، ولی نمی‌توان افراد قانون شکن را به حال خود رها کرد، در واقع برخورد با خاطیان حوزه ترافیک مطالبه جدی مردم از پلیس است و ما هم مکلف به اجرای این مهم هستیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92075

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *