×

طرح مولدسازی برای دستگاه‌های اجرایی گیلان لازم الاجراست

  • کد نوشته: 101228
  • ۱۴۰۳-۰۲-۰۲
  • 20 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند....
    طرح مولدسازی برای دستگاه‌های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • به گزارش گیل و دیلم ، استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به دریافت اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد توسط دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات و اعتبارات خود باید ارتباط با مرکز را بیشتر کنند و از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نکنند زیرا مردم از دولت جهادی و انقلابی انتظار عمل به وعده دارند.

    استاندار گیلان یکی از اهداف دولت سیزدهم را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برشمرد و با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته باید توسط دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف شوند، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان ابتدا باید پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته خود را تعیین تکلیف کنند و از طریق طرح مولدسازی طرح‌ها را تکمیل و سپس برای تخصیص اعتبارات خود تلاش کنند.

    وی با بیان اینکه دولت در طرح مولدسازی دست دستگاه‌های اجرایی را باز گذاشته است، افزود: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات دولت را برای رسانه‌ها بیان کنند.

    عباسی با تاکید بر لازم الاجرا بودن اجرای طرح مولدسازی در استان توسط دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی حاضر به مولدسازی اراضی و امکانات مازاد خود نیستند که باید در این خصوص پاسخگو باشند و هیچ عذری در این مورد پذیرفته نیست.

    وی با اشاره به نقش بانک‌ها در تخصیص تسهیلات و تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی مهم در گیلان تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطا شده مربوط به سفر رئیس جمهور توسط تیم اقتصادی دولت در گیلان مشخص شود لذا باید دید که آیا بانک‌ها به وظایف خود عمل کرده اند یا خیر؟!

    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده برای گیلان باید تخصیص پیدا کند، ادامه داد: بودجه سال آینده هنوز اعلام نشده ولی باید بودجه سال گذشته به طور کامل تخصیص پیدا کند، زیرا اکنون بهترین فرصت برای تکمیل پروژه‌ها به دلیل وضعیت خوب آب و هوایی است.

    وی با تاکید بر مطالبه‌گری دستگاه‌های اجرایی درخصوص حل مشکلات در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اگر نهادی با دستگاه‌های اجرایی همکاری نمی‌کند باید تعیین تکلیف شود تا دلیل آن مشخص شود.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=101228

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *