×

رییس پلیس راهور گیلان خبر داد؛
طرح ویژه برخورد موتورسیکلت‌های متخلف در گیلان

  • کد نوشته: 97400
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۸
  • 38 بازدید
  • ۰
  • رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و راکبان فاقد گواهینامه در گیلان خبر داد....
    طرح ویژه برخورد موتورسیکلت‌های متخلف در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: پلیس در راستای انتظام بخشی به ترافیک و مدیریت آن نسبت به اجرای قوانین و برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی اقدام می‌کند و این جزو مواردی است که همواره در دستور کار قرار دارد.

    وی در ادامه با بیان اینکه هویت وسیله نقلیه افراد با پلاک آن شناخته می‌شود و وقتی موتورسیکلت پلاک ندارد یا راکب آن اقدام به پوشش و دستکاری پلاک کرده باشد در واقع هویت آن وسیله نقلیه شناخته شده نیست، افزود: در این راستا نیز یکی از طرح‌های پلیس طرح برخورد با تخلفات پلاک است و جرایمی مانند اعمال قانون، توقیف و انتقال به پارکینگ و تشکیل پرونده برای راکبانی که اقدام به مخدوشی پلاک وسیله نقلیه کرده باشند در پی خواهد داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در خصوص برخورد با موتور سیکلت‌های سنگین بدون مجوز، بیان‌داشت: با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آنها در سطح شهر ممنوع است که در صورت تردد توسط پلیس توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: هدف از اجرای چنین طرح‌هایی اجرای قوانین از سوی تمامی کاربران ترافیک از جمله موتورسواران است و این امر نیز موجب حفظ سلامت آن‌ها و دیگر شهروندان و افزایش انضباط در عبور و مرور خواهد شد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97400

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *