×

طرح کنترل بر تردد ناوگان عمومی برون شهری در گیلان اجرایی شد

  • کد نوشته: 99850
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۸
  • 32 بازدید
  • ۰
  • معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری گیلان گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی برون شهری ویژه نوروز در این استان به اجرا درآمد...
    طرح کنترل بر تردد ناوگان عمومی برون شهری در گیلان اجرایی شد
  • به گزارش گیل و دیلم ،علی حدادی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی برون شهری استان گیلان به منظور تسهیل در سفر و ارتقای ایمنی تردد به اجرا درآمد.

    وی افزود: با توجه به افزایش تردد در محورهای برون‌ شهری گیلان در ایام نوروز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، به منظور تسهیل در سفر و ارتقای ایمنی تردد، نسبت به اجرای طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی برون شهری اقدام کرده‌است.

    حدادی بیان کرد: کنترل سلامت فنی ناوگان، همراه داشتن تجهیزات ایمنی، الزام به اخذ برگه‌ معاینه‌ فن خودرو قبل از اقدام به سفر، کنترل مدارک و اسناد لازم از مهمترین موارد کنترل در اجرای این طرح است.

    وی افزود: نیروهای حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ۲۴ ساعته در تمامی شهرستان‌ها، با حضور فعال در محورها و ترمینال‌های مسافربری با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات حادثه‌ساز، بر تردد ناوگان مسافربری عمومی و حمل و نقل نظارت دارند.

    حدادی اظهار کرد: تلفن ۱۴۱ به صورت شبانه‌روز برای دریافت پیشنهادات، انتقادات و آخرین وضعیت جاده‌ها آماده پاسخگویی به مردم است.

    بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش حمل و نقل مسافر و نیز باری در استان گیلان فعال است.

    پویش نوروزی «چشم – به – راهیم» همزمان با شروع سفرهای نوروزی در گیلان به اجرا درآمد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99850

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *