×

عابران پیاده، آسیب‌پذیرترین کاربران ترافیک

  • کد نوشته: 77528
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۹
  • 121 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور گیلان بر ضرورت توجه بیشتر عابران پیاده به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی گفت: همان‌قدر که رعایت قوانین توسط خودرو‌ها و وسایل نقلیه در جلوگیری از تصادفات دارای اهمیت است به همان اندازه توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و احتیاط […]

    عابران پیاده، آسیب‌پذیرترین کاربران ترافیک
  • رئیس پلیس راهور گیلان بر ضرورت توجه بیشتر عابران پیاده به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی گفت: همان‌قدر که رعایت قوانین توسط خودرو‌ها و وسایل نقلیه در جلوگیری از تصادفات دارای اهمیت است به همان اندازه توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و احتیاط برای عابران پیاده نیز مهم است.

    به گفته او، عابران پیاده آسیب‌پذیرترین کاربران ترافیک محسوب می‌شوند بنابراین به هنگام حضور در معابر باید نهایت دقت را جهت حفظ جان خود به عمل آورند و حین عبور از عرض خیابان از عجله، شتاب، انجام حرکات غیرقابل پیش‌بینی، دویدن و پریدن ناگهانی و استفاده از تلفن همراه در سطح سواره‌رو خودداری کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: عابران پیاده در تردد‌های شهری باید با احتیاط کامل از محل‌های مجاز استفاده کرده و برای عبور از عرض معابر از مکان‌های خط‌کشی شده یا از پل عابر پیاده عبور کنند.

    سرهنگ طالبی می‌گوید: اگر رانندگان موظف به رعایت مقررات حق تقدم در گذرگاه عابران هستند، عابران نیز به هنگام تردد باید از محل‌های تعیین شده عبور کنند، چون توجه به این مقررات ضمن تأمین ایمنی به سهولت عبور و مرور نیز کمک کرده و آرامش را برای همه به همراه خواهد داشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77528

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *