×

عامل تیراندازی در ماسال گیلان دستگیر شد

  • کد نوشته: 82840
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۲
  • 155 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح جنگی از این فرد خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از سرهنگ مرتضی ترازی؛ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح جنگی در این شهرستان، ماموران بلافاصله به محل […]

    عامل تیراندازی در ماسال گیلان دستگیر شد
  • سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح جنگی از این فرد خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از سرهنگ مرتضی ترازی؛ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح جنگی در این شهرستان، ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس عامل تیراندازی در محل وقوع جرم دستگیر شد، گفت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم ۲۵ ساله به علت اختلافات خانوادگی به سمت منزل مسکونی یکی از بستگان خود تیراندازی کرده است.

    سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلت جنگی به همراه هشت عدد فشنگ کشف شد، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    سرهنگ ترازی اضافه کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند زیرا اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم خط قرمز پلیس است.

    وی در پایان به تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا اطلاع از حمل و وجود سلاح غیرمجاز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    شهرستان ماسال در غرب استان گیلان با مساحت ۶۳۳ کیلومتر مربع و ارتفاع ۸۰ متر بالاتر از سطح دریا، دومین شهرستان مرتفع این استان پس از رودبار محسوب می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82840

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *