×

تنش در شب سوم مناظرات « رأی امروز ، لاهیجان فردا» ؛
عدم توانایی رسول فرخی میکال در کنترل حواریون خود❗

  • کد نوشته: 99062
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۶
  • 303 بازدید
  • ۰
  • شب سوم مناظرات که با حضور آقای نماینده و حواریون او همراه بود کاملاً قابل پیش بینی بود که جلسه آرامی نخواهد بود......
    عدم توانایی رسول فرخی میکال در کنترل حواریون خود❗
  • به گزارش گیل و دیلم ، فرخی میکال که در این سالها همیشه از پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران فراری بود ، انتظار این موضوع را داشت که اصحاب رسانه در پایان این چشم انتظاری پرسش های چالشی فراوانی را مطرح خواهند نمود و به همین رو آقای نماینده فعلی با تمام حواریون خود به سالن مناظره آمده بود تا با کمک آنها شاید از این مهلکه به سلامت عبور کند و بار دیگر پاسخگوی افکار عمومی نباشد .

    از همان ابتدای جلسه مناظره زمانیکه فرخی میکال « بسم الله الرحمن الرحیم » گفت و مورد تشویق حواریون خود قرار گرفت مشخص بود شب سختی پیش روست. در ادامه نیز همین منوال بود که اعتراض یکی از نامزدهای انتخاباتی ( بهمن علیمرادی) را در پی داشت .

    بالاخره بعد از فراز و نشیب ها نوبت به خبرنگاران رسید و مدیر مسئول پایگاه خبری شرق گیلان نیوز به نمایندگی پشت تریبون رفت .

    مرتضی پورمقدم صحبت های خود را اینگونه با دوبیت شعر آغاز نمود:

    با اینکه وطن به دست بومی باشد

    موضوع ستم در آن عمومی باشد

    کی درد و بلای کارگر می فهمد

    آن کس که حقوق وی نجومی باشد

    و سپس جمله ای از شهید مدرس با این مضمون گفت : « خداوند دو چیز به من نداد ، یکی ترس و دیگری طمع ، هرکس با مصالح ملی همراه باشد من هم با او همراهم» به سراغ سوال ها رفت که از همین لحظه فریادهای حواریون آقای نماینده فعلی به هوا برخواست که با توهین و سرو صدا قصد ساکت کردن خبرنگار را داشتند .

    در این لحظه مجری برنامه با توجه به تشنج حاکم بر فضای مناظره و سالن اجازه پرسیدن همه سوالات را نداد و میکروفون را خاموش نمود .

    مدیر مسئول شرق گیلان نیوز در حین رفتن از فرخی میکال خواست حداقل در مورد شبهات مدرک تحصیلی و DBA و دکترای خود توضیح دهد که جواب قانع کننده ای داده نشد .

    لازم به ذکر است که خبرنگار پرسشگر با توجه به حواشی موجود ، مجبور به ترک سالن مناظره قبل از پایان شد .

    امیدواریم در آینده آقای فرخی میکال در هر مسندی که قرار می گیرد زین پس بتواند حواریون خود را کنترل کند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی که زیبنده مردم لاهیجان و سیاهکل نیست، نباشیم .

    گفتنی است یکی از انتقادات این سالهای مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه نسبت به فرخی میکال همین اطرافیان او بوده است که همیشه تلاش برای ساکت کردن منتقدان را سرلوحه خود تا همین امروز قرار داده اند .

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: شرق گیلان نیوز

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99062

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *