×

عضو خبرگان رهبری: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست

  • کد نوشته: 82480
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۹
  • 68 بازدید
  • ۰
  • حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند. به گزارش گیل و دیلم ، آیت الله محسن حیدری روز پنجشنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه دشت […]

    عضو خبرگان رهبری: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست
  • حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.

    به گزارش گیل و دیلم ، آیت الله محسن حیدری روز پنجشنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان و جمعی از پاسداران این ناحیه با وی، در مسجد ابوطالب حوزه علمیه الغدیر اهواز بیان کرد: اینکه در خوزستان و به ویژه مناطق عرب نشین آن خبری از اغتشاشات نبود، دو دلیل واضح دارد، اول اینکه نسبت بالای دینداری و تعصب نسبت به دین، خانواده و حجاب این مردم است.

    وی ادامه داد: دلیل دوم آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.

    عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

    ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82480

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *