×

عضو هیئت رئیسه مجلس ؛ مماشات مجلس با خاندوزی جواب نداد؛ استیضاح کلید خورد

  • کد نوشته: 86885
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۲
  • 133 بازدید
  • ۰
  • براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایلنا ، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح استیضاح […]

    عضو هیئت رئیسه مجلس ؛ مماشات مجلس با خاندوزی جواب نداد؛ استیضاح کلید خورد
  • براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایلنا ، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر در اقلام و کالا‌های مختلف که مستقیم بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است، عدم ثبات در اقتصاد و اینکه تیم اقتصادی دولت جوابگو نیست و هرچه هم سوال کردیم، تذکر دادیم و به آقای رییس‌جمهور گفتیم فایده نداشت، ادامه این مساله دیگر قابل توجیه نیست، تصمیم به طرح استیضاح گرفتیم.

    اهم گفت و گوی حاجی دلیگانی به شرح زیر است:

    در میان تیم اقتصادی دولت، کسی که باید پاسخگوی این وضعیت باشد وزیر اقتصاد است؛ لذا استیضاح وزیر اقتصاد را با ۱۴ محور طراحی کرده و در کارتابل نمایندگان بارگذاری کردم.

    براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86885

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *