×

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ساماندهی کارکنان دولت نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به نتیجه می‌رسد

  • کد نوشته: 82295
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۲
  • 209 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته‌های پیش رو در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و پیش بینی شده تا نیمه سال ۱۴۰۲ به ثمر برسد. به گزارش گیل و دیلم، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اعتراضات مجلس نسبت به افزایش […]

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ساماندهی کارکنان دولت نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به نتیجه می‌رسد
  • عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته‌های پیش رو در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و پیش بینی شده تا نیمه سال ۱۴۰۲ به ثمر برسد.

    به گزارش گیل و دیلم، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اعتراضات مجلس نسبت به افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت اظهار کرد: افزایش دستمزدها باید متناسب با تورم و افزایش قیمت مایحتاج باشد و این افزایش ۱۰ درصدی تناسبی با شرایط فعلی ندارد لذا دولت لایحه‌ای در همین باره به مجلس ارائه کرده و وارد صحن علنی شد و کلیات آن به تصویب رسید اما مجدداً برگشت خورد.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در لایحه دولت، افزایش ۹۰۰ هزار تومانی برای بازنشستگان لشکری و کشوری، ۱۵ درصد افزایش برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و از دهک ۴ تا ۱۰ افزایش ۱۰ درصدی در نظر گرفته شد.

    وی افزود: در کمیسیون اجتماعی برای بازنشستگان لشکری و کشوری ۱‌.۵ درصد افزایش حقوق، برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی ۵۰ درصد و یک بند به لایحه دولت اضافه شده که جانبازان و ایثارگران و والدین شهدا تا ۵۰ درصد افزایش داشته باشند.

    بهروزی فر با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان دولت که قرار است روز یکشنبه هفته آینده بررسی شود، گفت: در صحن مجلس دو فوریت طرح را درخواست کرده‌ایم و در هفته‌های پیش رو در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و پیش بینی می‌شود تا نیمه سال ۱۴۰۲ به ثمر برسد.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه ثبت جهانی ماسوله منوط به ارائه گزارش نماینده یونسکو است، تصریح کرد: این ثبت جهانی برای گیلان و کشور آورده‌های مثبتی در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و کسب و کار دارد.

    وی با اشاره به اینکه مطالعات مربوط به ترمیم پل ماکلوان رو به اتمام است، افزود: به زودی میزان اعتبار آن مشخص و به مناقصه گذاشته می‌شود تا قبل از پایان امسال ترمیم شود.

    بهروزی فر با بیان اینکه پل قلعه رودخان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: پیمانکار جدید مشغول کار است و پل خسرو آباد نیز ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عرشه باید ساخته شود که به مناقصه گذاشته شده تا پیمانکار آن انتخاب شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82295

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *