×

علی پروین : هر موقع یحیی را در تلویزیون می‌بینیم، در حال نالیدن است

  • کد نوشته: 75855
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۸
  • 183 بازدید
  • ۰
  • پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که عرضه این باشگاه در بورس به عنوان یک شرکت دارای بدهی درست نیست. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه جلسه هم‌اندیشی خصوصی‌سازی این باشگاه اظهار کرد: کار قشنگی بود که آقای درویش انجام دادند. البته من مخالف آن هستم و […]

    علی پروین : هر موقع یحیی را در تلویزیون می‌بینیم، در حال نالیدن است
  • پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که عرضه این باشگاه در بورس به عنوان یک شرکت دارای بدهی درست نیست.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه جلسه هم‌اندیشی خصوصی‌سازی این باشگاه اظهار کرد: کار قشنگی بود که آقای درویش انجام دادند. البته من مخالف آن هستم و فکر نمی‌کنم که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. در هر صورت امیدوارم این اتفاق بیفتد. من مخالفم و به خاطر همین در این جلسه صحبت نکردم. من مخالف خصوصی‌سازی و عرضه پرسپولیس در بورس هستم چون پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. شرکتی که می‌خواهد در بورس عرضه شود باید بدهی نداشته باشد. آن‌ها اعلام کردند درفشی‌فر برای پرسپولیس است در حالی که درفشی‌فر ۲۵ معارض دارد. چطور می‌تواند برای پرسپولیس باشد؟ من هم به همین دلایل مخالف هستم.

    او افزود: به هر حال امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس اینقدر در به در نباشد. هر موقع یحیی (گل‌محمدی) را در تلویزیون می‌بینیم، در حال نالیدن است. آقای درویش هنوز فرصت نکرده کتش را دربیاورد و شبانه روز در حال تلاش است که ۱۰ درصد از باشگاه را در بورس عرضه کنند.

    این پیشکسوت پرسپولیس درباره این موضوع که گفته می‌شود ۵ درصد از سهام این باشگاه قرار است به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس واگذار شود، گفت: ما چیزی نمی‌خواهیم. شرکت ما شسته رفته‌تر از پرسپولیس است. ما به هیچ جایی بدهکار نیستیم و همه چیز به روز است. مثل آب خوردن می‌توان این شرکت را در بورس عرضه کرد. خدا کند که برای پرسپولیس این اتفاق بیفتد. می‌گویند آقای درویش رفیق علی پروین است، درست است اما می‌گویم هرکس مسئولیت می‌پذیرد باید پاسخگو باشد.

    پروین درباره ارزش بیشتر پرسپولیس نسبت به استقلال در قیمت‌گذاری صورت گرفته، بیان کرد: دنبال این مسائل نیستیم. اول ببینیم این اتفاق می‌افتد یا نه.

    او در ادامه درباره شرایط لیگ برتر توضیح داد: استقلال و پرسپولیس از باقی تیم‌ها فاصله دارند. بازی رو در رو تعیین کننده قهرمان لیگ است و فکر می‌کنم دوباره پرسپولیس قهرمان می‌شود.

    این پیشکسوت فوتبال ایران درباره سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: او از جنس فوتبال است. امیدوارم ایشان بتواند اوضاع را جمع و جور کند. تیم‌ملی ما به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد و میرشاد از همین الان باید به فکرش باشد. باید با تیم‌هایی بازی کنیم که تیم‌ملی چهار تا به آن‌ها بزند بلکه با تیم‌هایی بازی کنیم که سه تا از آن‌ها بخوریم تا نقاط ضعف را بفهمیم.

    پروین همچنین درباره سرپرستی حمید استیلی در تیم‌ملی بیان کرد: حمید استیلی هم یک فرد فوتبالی است که کاپیتان تیم‌ملی بوده است. به نظرم اکیپی که آمدند موفق می‌شوند. ما سال ۷۸ به عنوان تنها تیم آسیایی به جام جهانی رفتیم. حداقل یک پله بالاتر بیاییم تا بفهمیم پیشرفت کردیم.

    او در پایان در پاسخ به سوالی درباره سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت: این‌ها مسائل مربوط به خودشان است. حالا یک آیین‌نامه می‌آورند و آن‌ها در استقلال بازی می‌کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75855

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *