×

غضنفرآبادی، نماینده مجلس: دولت مظلومانه مورد نقد قرار می‌گیرد / امروز برخی در زمین دشمن بازی می کنند

  • کد نوشته: 89145
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • 51 بازدید
  • ۰
  • رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دولت مظلومانه مورد نقد قرار می گیرد گفت: دولت مظلوم واقع شده است، هر کس واقعیت های این دولت را نبیند، دچار خطا خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز یکشنبه در […]

    غضنفرآبادی، نماینده مجلس: دولت مظلومانه مورد نقد قرار می‌گیرد / امروز برخی در زمین دشمن بازی می کنند
  • رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دولت مظلومانه مورد نقد قرار می گیرد گفت: دولت مظلوم واقع شده است، هر کس واقعیت های این دولت را نبیند، دچار خطا خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز یکشنبه در همایش “مردم، سازش، پیشگیری” با حضور اعضای شوراهای حل اختلاف، علما و سران طوایف، معتمدین، مصلحین و حکمین قرآنی، طلایه داران، سفیران صلح و صلح یاران استان کرمان افزود: درست است که وضعیت اقتصادی کشور آنگونه که باید خوب باشد نیست اما در بسیاری از حوزه ها بر اساس ریل گذاری صحیح در حال حرکت هستیم.

    رییس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: در توسعه اتحاد نیز به شکلی صمیمی در حال پیشرفت هستیم که باید به آنها توجه شود.

    غضنفرآبادی ضمن اشاره به اینکه در پیچ تاریخی جدیدی هستیم و دولت باید تقویت و حمایت شود تاکید کرد: مشکلات حوزه آب در استان های مختلف حل شده است که باید آنها را دید و امروز سایر مشکلات نیز در دست رفع است.

    نماینده مردم شهرستان های شرق استان کرمان در مجلس ضمن تاکید بر اینکه متاسفانه امروز برخی در زمین دشمن بازی می کنند و این خطا و ظلم به دولت است، گفت: دشمنان که می بینند مسیر ما مسیر درستی است، سنگ اندازی، توطئه و اغتشاش می کنند و با دستگاه های دروغ پرداز خود درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

    رییس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه امروز باید شرایط خود و کشور را بدانیم تصریح کرد: وضعیت کشور رو به رشد است و روز به روز وضعیت ما بهتر از گذشته خواهد بود.

    وی ادامه داد: حرکت در مسیر صلح و سازش، گام نهادن در مسیر ائمه اطهار (ع) است دولت کنونی کشور باید تقویت و حمایت شود.

    رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: هر فردی که در مسیر ایجاد صلح و سازش در جامعه و پیشگیری از وقوع جرم تلاش کند درواقع در مسیر انبیا و پیامبران گام برداشته است.

    وی افزود: امروز هرچه اخلاق، ایمان، صداقت و برادری را تقویت کنیم با جرایم مبارزه کرده ایم و گامی در مسیر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

    غضنفرآبادی ضمن بیان اینکه از موضوعات مهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پیشگیری از وقوع جرم است که بر عهده قوه قضاییه قرار دارد، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای اینکه جرمی در جامعه رخ ندهد، پیشگیری از وقوع جرم است که باید با برنامه ریزی در این زمینه حرکت کرد.

    وی از نقش سران طوایف، ریش سفیدان و علما در پیشگیری از وقوع جرم تقدیر کرد و گفت: وجه اصلی زندگی انبیا نیز در خدمت به مردم و نشان دادن راه سعادت به مردم بوده است؛ امام خمینی (ره) نیز برای خدمت و ایجاد رفاه مردم، در راه خداوند زندگی کردند که باید از سیره این بزرگان، بهره گیری کرد.

    امام جمعه کرمان: تلاش برای سازش، میدان بزرگ خدمت است

    حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز فعالیت در حوزه صلح و سازش را میدان بزرگ خیر و خدمت دانست و گفت: به یقین تلاش های سران طوایف، ریش سفیدان و علما در پیشگیری از وقوع جرم و توسعه صلح و سازش در پرونده اعمال آنان ثبت خواهد شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89145

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *