×

فاضل میبدی: در تاریخ انقلاب، هیچ رییس‌جمهوری مانند رییسی در مصاحبه‌هایش خلاف واقع سخن نگفت!

  • کد نوشته: 90223
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۶
  • 99 بازدید
  • ۰
  • محمد تقی فاضل میبدی,انتقاد محمد تقی فاضل میبدی از رئیسی محمد تقی فاضل میبدی نسبت به ارائه آمارهای اقتصادی رئیس جمهور در گفتگوی اخیر تلویزیونی اش واکنش نشان داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از اصلاحات نیوز، محمد تقی فاضل میبدی نسبت به ارائه آمارهای اقتصادی رئیس جمهور در گفتگوی اخیر تلویزیونی اش […]

    فاضل میبدی: در تاریخ انقلاب، هیچ رییس‌جمهوری مانند رییسی در مصاحبه‌هایش خلاف واقع سخن نگفت!
  • محمد تقی فاضل میبدی,انتقاد محمد تقی فاضل میبدی از رئیسی
    محمد تقی فاضل میبدی نسبت به ارائه آمارهای اقتصادی رئیس جمهور در گفتگوی اخیر تلویزیونی اش واکنش نشان داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از اصلاحات نیوز، محمد تقی فاضل میبدی نسبت به ارائه آمارهای اقتصادی رئیس جمهور در گفتگوی اخیر تلویزیونی اش واکنش نشان داد و نوشت: به نظر می رسد چون امثال آقای مصباحی مقدم در زمینه سیاست و‌ اقتصاد سخن علمی ندارند، مجبورند مانند آقای علم الهدی دعوت به اشکنه خواری و با دو وعده غذا خوری کنند. البته از جهت سلامتی خوب است، ولی این حضرات در مقام توجیه نابلدی های اقتصادی هستند که مانند خوره به جان مملکت افتاده.

    کمتر کسی مانند رییس دولت سیزدهم وعده مهار تورم و ایجاد شغل و مسکن داد، و کمتر دولتی مانند این دولت در دو سال اول، ناتوانی خود را نسبت به وعده هایش نشان داد و نیز کمتر رییس جمهوری مانند آقای رییسی در مصاحبه هایش خلاف واقع سخن گفت.

    لازم است در مصاحبه آقای رییس جمهور از برخی کارشناسان ناقد امثال آقایان دکتر راغفر، فرشاد مومنی، همتی، سریع القلم، نیلی و… دعوت شوند تا حقایق برای مردم روشن شود. گفت وگوهای یک طرفه بویژه از سوی دولتمردان، همه سیاهی ها سفید نشان داده می شود.

    ابراهیم رئیسی در نهمین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم گفت: تورم سیر نزولی را طی می‌کند و با همکاری مردم و پیگیری مسئولین امیدواریم رشد تورم مهار شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90223

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *