×

فرخی میکال خبر داد: اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی خیام سیاهکل از سوی بنیاد مستضعفان

  • کد نوشته: 83292
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۸
  • 117 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: با مساعدت آقای فتاح اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی خیام سیاهکل از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از خانه ملت، رسول فرخی میکال، در خصوص سفر رئیس بنیاد مستضعفان به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد […]

    فرخی میکال خبر داد: اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی خیام سیاهکل از سوی بنیاد مستضعفان
  • نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: با مساعدت آقای فتاح اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی خیام سیاهکل از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از خانه ملت، رسول فرخی میکال، در خصوص سفر رئیس بنیاد مستضعفان به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر ریاست بنیاد مستضعفان سفری به حوزه انتخابیه داشتند که از نقاط مختلف هم بازدید کردند تا اقداماتی برای رفع مشکلات موجود انجام گیرد.

    وی افزود: آقای فتاح از کارخانه سیمان دیلمان بازدید کردند و درخواست ما نیز از ریاست بنیاد مستضعفان این بود که فیلتر مجهز برای کارخانه سیمان تهیه کنند تا از آلودگی‌های مختلف در منطقه پیشگیری کند.

    نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس اظهار کرد: از موارد دیگری که مطالبه داشتم درختکاری جاده‌های روستایی با درآمد کارخانه سیمان بوده است و در حقیقت کمربند سبز ایجاد شود و خوشبختانه با این موضوع نیز موافقت شد.

    این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین مقرر شد کمربندی خیام که از مشکلات اصلی شهرستان سیاهکل است احداث شود که ریاست بنیاد مستضعفان با این اقدام موافقت کردند و حدود ۳۰ میلیارد برای این جاده تخصیص دادند و ۲۰ میلیارد تومان هم از قانون بودجه ۱۴۰۱ برای این محور در نظر گرفته شده تا شهرداری بتواند کار این جاده را تمام کند.

    فرخی میکال عنوان کرد: ریاست بنیاد در این سفر حدود ۱۰ میلیارد تومان برای کمیته امداد و بهزیستی شهرستان سیاهکل اختصاص دادند تا بخشی از مشکلات افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی برطرف شود.

    این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: باید گفته شود تامین اعتبار آسفالت چندین راه روستایی را هم متقبل شدند و مابقی را نیز از راهداری پیگیری خواهم کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83292

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *