×

فرخی میکال: وزارت بهداشت بیمارستان‌های لاهیجان و سیاهکل را تجهیز نکرده است

  • کد نوشته: 83967
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۲
  • 108 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: وزارت بهداشت به تعهدات خود در قبال تجهیز بیمارستان‌های لاهیجان و سیاهکل عمل نکرده است. به گزارش گیل و دیلم، رسول فرخی میکال، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت بهداشت در رابطه با تأمین نکردن امکانات بهداشت و درمان این شهرستان‌ها […]

    فرخی میکال: وزارت بهداشت بیمارستان‌های لاهیجان و سیاهکل را تجهیز نکرده است
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: وزارت بهداشت به تعهدات خود در قبال تجهیز بیمارستان‌های لاهیجان و سیاهکل عمل نکرده است.

    به گزارش گیل و دیلم، رسول فرخی میکال، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت بهداشت در رابطه با تأمین نکردن امکانات بهداشت و درمان این شهرستان‌ها انتقاد کرد.

    او گفت: پیگیری‌هایی برای راه اندازی مجدد بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انجام گرفته و وزیر بهداشت قول مساعد برای تجهیز امکانات و حل مشکلات این بیمارستان را داده بود، اما تاکنون اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

    این نماینده مجلس یازدهم افزود: همچنین این انتظار وجود دارد که بیمارستان دیلمان هم به بهره برداری برسد تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و برای تجهیز بیمارستان سیاهکل هم دستورات لازم را صادر کند و این دستورات به نحوی باشد که در اسرع وقت عملیاتی شوند.

    به گفته فرخی، تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه انجام شده و البته اقدامات مهمی هم صورت پذیرفته است، اما علیرغم این اتفاقات انجام شده قول‌هایی هم برای اختصاص دستگاه‌های دیگری به بیمارستان‌های حوزه انتخابیه داده شده است که تاکنون عملیاتی نشدند.

    او تصریح کرد: انتظار می‌رود وزارت بهداشت نسبت به تعهدات خود عمل کند و از آقای وزیر این مطالبه وجود دارد که دانشگاه‌های علوم پزشکی را فعال کند تا در قبال خواسته‌ها و کمبود‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها پاسخگو باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83967

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *