×

فرخی میکال: وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات پزشکی بسیار ضعیف عمل کرده است

  • کد نوشته: 85480
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۸
  • 94 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات پزشکی و اختصاص امکانات به مراکز درمانی کم کاری‌های بسیاری دارد. به گزارش گیل و دیلم ، رسول فرخی میکال، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های […]

    فرخی میکال: وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات پزشکی بسیار ضعیف عمل کرده است
  • نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات پزشکی و اختصاص امکانات به مراکز درمانی کم کاری‌های بسیاری دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، رسول فرخی میکال، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در این شهرستان‌ها احداث شد.

    او افزود: البته وزارت بهداشت کم کاری‌های بسیاری دارد به عنوان مثال در بحث تأمین تجهیزات پزشکی بسیار ضعیف عمل کرده و هر زمان پیگیر اختصاص امکانات به مراکز درمانی شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل شدیم، عدم پاسخگویی وزارت بهداشت را شاهد بودیم.

    نماینده مجلس یازدهم همچنین تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و به همت بنیاد مسکن تعدادی از جاده‌های روستایی این ۲ شهرستان آسفالت شدند و قرار بر این شد برای مابقی جاده‌های روستا‌های حوزه انتخابیه نیز عملیات آسفالت ریزی انجام شود.

    رسول فرخی، نماینده سیاهکل و لاهیجان در مجلس

    فرخی گفت: در موضوع نوسازی و بازسازی مدارس هم تعدادی از مدارس شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بازسازی شدند و امکاناتی نیز برای آن‌ها أخذ شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85480

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *