×

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:
فردا به هواداران عیدی خواهیم داد

  • کد نوشته: 99778
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۶
  • 42 بازدید
  • ۰
  • سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به آخرین رقابت این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی خود را انجام می‌دهیم فردا به هواداران خود عیدی خوبی بدهیم ....
    فردا به هواداران عیدی خواهیم داد
  • به گزارش گیل و دیلم ، مهدی تارتار امروز و در نشت خبری قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فردا بازی سختی را خواهیم داشت، اظهار کرد: فوتبال هفته گذشته به ما نشان داد اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم و تلاش خوبی را در طول مسابقه انجام ندهیم دچار مشکل خواهیم شد.

    وی با بیان اینکه تیم های انتهای جدول کار را برای ملوان سخت می‌کنند، افزود: باید با تلاش بیشتر این مشکل را رفع کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه با وجودی که فاصله این دو مسابقه کم بود؛ ولی سعی کردیم تو جلسات آنالیز با آنان صحبت کنیم، تصریح کرد: بازیکنان ما انگیزه لازم را برای بازی فردا را دارند.

    تارتار با اشاره به باخت مقابل پیکان ادامه داد: سعی می‌کنیم با برتری مقابل صنعت نفت و کسب سه امتیاز به روند روبه‌رشد خود ادامه دهیم.

    وی با بیان اینکه بازی فردا برای ما بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: از هواداران می‌خواهیم ما را تنها نگذارند ما فردا به حضورشان نیاز داریم .

    سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه سعید باقر پسند به علت مصدومیت به بازی فردا نمی‌رسد، ادامه داد: میلاد باقری هم در بازی فردا محروم است.

    تارتار با بیان اینکه ما روز اول بر اساس تعهد کاری تلاش می‌کردیم، افزود: الان علاوه‌برآن تعهد یک ارتباط عاطفی هم به وجود آمده است.

    وی با بیان اینکه لطف و محبت هواداران ملوان وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، افزود: تمام سعی خود را می‌کنیم که فردا در آستانه سال جدید عیدی خوبی به آنان بدهیم.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99778

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *