×

فرماندار املش: برای حل مشکل آب شرب املش بودجه بیشتری نیاز است

  • کد نوشته: 26316
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۵
  • 132 بازدید
  • ۰
  • فرماندار املش با بیان اینکه باید برای حل مشکل املش بودجه بیشتری اختصاص داده شود گفت: طبیعی است که برای برون‌رفت این مشکل ناگزیر هستیم اولاً برای رفع لوله‌های مستهلک مدفون در شهر اقدام جدی به عمل بیاوریم و در این زمینه اعتباراتی را از محله کمیته اختصاص دادیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و […]

    فرماندار املش: برای حل مشکل آب شرب املش بودجه بیشتری نیاز است
  • فرماندار املش با بیان اینکه باید برای حل مشکل املش بودجه بیشتری اختصاص داده شود گفت: طبیعی است که برای برون‌رفت این مشکل ناگزیر هستیم اولاً برای رفع لوله‌های مستهلک مدفون در شهر اقدام جدی به عمل بیاوریم و در این زمینه اعتباراتی را از محله کمیته اختصاص دادیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، یونس محمودی امروز در نشست خبری با اشاره به بحث تأمین آب شرب مطمئن برای مناطق شهرستان املش اظهار کرد: تأمین آب شهرهای املش و رانکوه یکی از موضوعات جدی و درخور توجه برای دولت است که برای تأمین آب شرب و جلوگیری از کم بودن و‌ فقدان آب شرب در شهرستان اعتباراتی اختصاص داده‌شده است.

    وی گفت: اعتباری بالغ‌ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل فصول کمیته برنامه شهرستان برای اصلاح، ترمیم و مرمت بخش عظیم از لوله‌های مستهلک و مدفون در شهرهای املش اختصاص دادیم.

    فرماندار املش تصریح کرد: ۶۰ درصد از تأمین آب شرب این شهرستان از چشمه سفیدآب و ۴۰ درصد از محل چاه‌های محفور مجاز و موجود شهر تأمین می‌شود.

    محمودی با بیان اینکه باید برای حل مشکل املش بودجه بیشتری اختصاص داده شود افزود: طبیعی است که برای برون‌رفت این مشکل ناگزیر هستیم اولاً برای رفع لوله‌های مستهلک مدفون در شهر اقدام جدی به عمل بیاوریم و در این زمینه اعتباراتی را از محله کمیته اختصاص دادیم.

    وی بابیان اینکه شهرستان املش در فصل تابستان و ایام نوروز معروف به شهرستان‌های مسافرپذیر است گفت: بخشی از نقاط و نواحی موجود در شهر املش با معضل کمبود آب مواجه هستند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26316

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *