×

فرماندار رشت: رسیدگی به وضعیت کارخانه رشت الکتریک آرزوی چندین ساله مردم بود

  • کد نوشته: 67484
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۷
  • 215 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رشت گفت: با حضور آقای رئیسی در گیلان اتفاق خوبی رقم خورد و به وضعیت کارخانه رشت الکتریک رسیدگی شد که  آرزوی چندین ساله مردم  این منطقه بود. به گزارش گیل و دیلم ،علی فتح‌اللهی  با اشاره به تحقق سریع وعده رئیس دستگاه قضا در رسیدگی به وضعیت کارخانه رشت الکتریک اظهار داشت: حضور […]

    فرماندار رشت: رسیدگی به وضعیت کارخانه رشت الکتریک آرزوی چندین ساله مردم بود
  • فرماندار رشت گفت: با حضور آقای رئیسی در گیلان اتفاق خوبی رقم خورد و به وضعیت کارخانه رشت الکتریک رسیدگی شد که  آرزوی چندین ساله مردم  این منطقه بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،علی فتح‌اللهی  با اشاره به تحقق سریع وعده رئیس دستگاه قضا در رسیدگی به وضعیت کارخانه رشت الکتریک اظهار داشت: حضور مقامات در استان‌های مختلف اثرات و برکات خود را دارد از جمله سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان در روز شانزدهم بهمن ماه سال گذشته که در جریان این سفر از کارخانه «رشت الکتریک» بازدید و دستور رسیدگی سریع به  وضعیت این کارخانه را صادر کرد.

    وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا از اختیارات قانونی و قدرت بالایی برای مبارزه با مفاسد و رفع مشکلات واحدهای راکد تولیدی برخوردار است، افزود: با حضور آقای رئیسی در گیلان اتفاق خوبی رقم خورد و به وضعیت کارخانه رشت الکتریک رسیدگی شد که  آرزوی چندین ساله مردم  این منطقه بود.

    فرماندار رشت اضافه کرد: مجموعه استانداری و فرمانداری تلاش‌های بسیاری برای احیای کارخانه رشت الکتریک داشتند اما پیچیدگی‌های پرونده طوری بود که قابلیت حل مشکلات از طریق مجموعه ساختار اداری امکانپذیر نبود و باید دستگاه قضایی با جدیت ورود می‌کرد که این کار را قاطعانه انجام داد.

    فتح اللهی در پایان یادآور شد: وعده رئیس دستگاه قضا در رسیدگی به وضعیت کارخانه رشت الکتریک ظرف مدت کوتاهی  تحقق یافت که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=67484

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *