×

فرماندار رشت هشدار داد: برخورد قاطعانه با تجمع‌کنندگان چهارشنبه آخر سال/ مراکز درمانی آمادگی تحمیل بار اضافی را ندارند

  • کد نوشته: 55382
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۷
  • 141 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رشت با بیان اینکه ظرفیت مراکز درمانی تحمل بار مضاعف ناشی از آسیب‌دیدگان چهارشنبه آخرسال را ندارد،‌ تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع از سوی ستاد مقابله با کرونا، ‌با افراد قانون شکن و برگزارکنندگان تجمع تحت عنوان چهارشنبه سوری قاطعانه برخورد خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم ،میرشمس مومنی‌زاده […]

    فرماندار رشت هشدار داد: برخورد قاطعانه با تجمع‌کنندگان چهارشنبه آخر سال/ مراکز درمانی آمادگی تحمیل بار اضافی را ندارند
  • فرماندار رشت با بیان اینکه ظرفیت مراکز درمانی تحمل بار مضاعف ناشی از آسیب‌دیدگان چهارشنبه آخرسال را ندارد،‌ تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع از سوی ستاد مقابله با کرونا، ‌با افراد قانون شکن و برگزارکنندگان تجمع تحت عنوان چهارشنبه سوری قاطعانه برخورد خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،میرشمس مومنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت در پی جانباختن تعداد قابل توجهی از شهروندان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، اظهار کرد: نوعدوستی و عواطف انسانی مردم با فرهنگ گیلان ایجاب می‌کند،‌ در شرایطی که هموطنان و هم‌استانی‌های عزیز، در فراغ نزدیکانشان عزادار هستند، طی ایام نوروز نیز با این عزیزان همدردی داشته باشیم و از حضور در تجمعاتی چون جشن چهارشنبه سوری اجتناب نماییم.

    وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع در شرایط کنونی، ‌موجبات شیوع و انتقال تصاعدی بیماری کرونا را فراهم می‌کند، ‌افزود: در همین راستا برگزاری هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال ممنوع است و عدم توجه افراد با برخورد قاطع نیروهای انتظامی مواجه خواهد شد.

    رئیس شورای تامین شهرستان رشت با اشاره به خواست عمومی مردم و جوانان فرهیخته شهرستان در خصوص پرهیز جدی از برگزاری هرگونه تجمع تحت عنوان چهارشنبه سوری، تاکید کرد: از عموم مردم به ویژه خانواده‌ها انتظار می‌رود با آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان خویش از حضور آنان در معابر عمومی جهت برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنند.

    فرماندار رشت با بیان اینکه در حال حاضر که همه امکانات و کادر درمانی شهرستان رشت درگیر مقابله با بیماری کرونا است، همه باید در جهت حمایت از پرسنل ایثارگر بهداشتی درمانی به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا گام برداریم،‌ هشدار داد: آسیب‌ها و خطرهای احتمالی که برگزاری تجمع چهارشنبه سوری می‌تواند در پی داشته باشد، علاوه‌بر اینکه بار مضاعفی را بر حافظان سلامت تحمیل می کند، به لحاظ اینکه قسمت عمده‌ای از ظرفیت‌های درمانی به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است، درمان آسیب دیدگان را نیز با مشکل جدی مواجه می‌سازد.

    مومنی‌زاده با تاکید چندباره بر لزوم پرهیز شهروندان از حضور غیر اضطراری در معابر عمومی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با رفتار و تصمیم مسئولانه تا حد امکان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز با پیوستن به پویش “در خانه بمانیم” زمینه ریشه کنی هر چه زودتر بیماری کرونا را در سطح شهرستان فراهم آورند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55382

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *