×

فرماندار رودسر: سیزده بدر روز آشتی با طبیعت/ طبیعت را زیباتر کنیم

  • کد نوشته: 30416
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۳
  • 118 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر ؛ فرماندار رودسر در روز طبیعت و در میان مسافران نوروزی گفت : یکی از مسائلی که معمولا در روز طبیعت نگران کننده است بی توجهی برخی افراد به رعایت پاکیزگی محیط زیست است که گاهی وجود زباله و مواد زائدی […]

    فرماندار رودسر: سیزده بدر روز آشتی با طبیعت/ طبیعت را زیباتر کنیم
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر ؛ فرماندار رودسر در روز طبیعت و در میان مسافران نوروزی گفت : یکی از مسائلی که معمولا در روز طبیعت نگران کننده است بی توجهی برخی افراد به رعایت پاکیزگی محیط زیست است که گاهی وجود زباله و مواد زائدی که پس از حضور شهروندان در طبیعت برجای می ماند چهره ناپسندی را بوجود می آورد که لازم است با فرهنگ سازی در صیانت از طبیعت تلاش کرد.

    وارسته بهدانی گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه امسال در روز انس با طبیعت شهرداری ها و سازمان های مردم نهاد در اقدامی ارزشمتد کیسه های زباله به صورت رایگان در میان شهروندان و مسافران نوروزی توزیع می کنند که این مهم می تواند قدمی برای فرهنگسازی در زمینه مدیریت پسماند باشد .

    وی افزود: برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست، حفظ پاکیزگی سطح شهر و زیبایی سیمای شهری در روز سیزدهم فروردین امسال نمایندگان این سازمان های مردمی برای توزیع کیسه زباله رایگان و جمع آوری آن در تعدادی از نقاط از ورودی ها خروجی های شهرستان رودسر در ۵ شهر اقدام کرده اند.

    وی با تاکید بر اینکه مسافران نوروزی و شهروندان باید در این روز به بهترین شکل از طبیعت استفاده کنند، توصیه کرد اگر بنا به ضرورت در این عرصه ها آتشی را روشن می کنند، پس از استفاده، از خاموش بودن آتش مطمئن شده و سپس محل را ترک کنند.

    وارسته افزود: با توجه به تردد زیاد شهروندان به مناسبت روز طبیعت و بازگشت مسافران نوروزی و لزوم حفظ آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان گروه های عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق درهمه مناطق شهرستان نیز حضور دارند.

    وی از شهروندان خواست در صورت استفاده از آتش نسبت به اطفاء آن با خاک و آب پس از استفاده اقدام کنند و از روشن کردن آتش در کنار درختان خودداری شود.

    وارسته افزود : به هر حال نوروز امسال با همه فرازونشیب ها گذشت و سیزدهم فروردین آخرین روز برای وداع با تعطیلات نوروزی است که انتظار می رود با رعایت احتیاط کامل در حضور در مناطق سرسبز و طبیعت با رعایت مسائل زیست محیطی روز شادی برای همگان رقم بخورد تا به امید خداوند با عبور سالم و پرنشاط از این روز فردا را در اولین روز کاری در سال جدید با خوشحالی و شادابی آغاز کنیم.

    فرماندار رودسر ضمن تشکر از همه نیروهای امدادی اعم از انتظامی و نظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداران و پلیس راه و امداد خودروها که تلاش کردند تا این ایام بخوبی سپری شود امیدواریم روز سیزده فروردین برای همه مردم شهرستان توام با شادی و سرور باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30416

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *