×

فرماندار شهرستان لنگرود مطرح کرد: بهره‌برداری از ۱۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان لنگرود

  • کد نوشته: 80513
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۵
  • 99 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود گفت: ۱۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در هفته دولت امسال مورد افتتاح بهره‌برداری قرار می‌گیرد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود در جمع موکبین اربعین این شهرستان گفت: اربعین اتحاد و یکپارچگی […]

    فرماندار شهرستان لنگرود مطرح کرد:  بهره‌برداری از ۱۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان لنگرود
  • فرماندار لنگرود گفت: ۱۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در هفته دولت امسال مورد افتتاح بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود در جمع موکبین اربعین این شهرستان گفت: اربعین اتحاد و یکپارچگی و انسجام بین‌المللی اسلامی است.

    جلالی نقش موکبین شهرستان لنگرود را در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین مهم دانست و تصریح کرد: حرکت عظیم میلیونی زائرین اربعین تداعی‌گر یک فرهنگ عاشورایی است.

    وی افزود: امروز عشق به ابا عبدالحسین (ع) زبان مشترکی شده است و حب امام حسین (ع) کوچک و بزرگ نمی‌شناسد زیرا همگی عاشق این فرهنگ شده‌اند.

    نماینده عالی دولت در لنگرود با تأکید بر اینکه رمز موفقیت کشور ما، برکت نهضت عاشورا است، تصریح کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی، نشانه عظمت در دنیای اسلام و مسلمین است و ما با این حرکت به دنیا می‌گوییم که فرهنگ عاشورا در رگ‌های ملت ما وجود دارد و این ملت امام حسینی است که دشمن را خوار و ذلیل ساخته است.

    گفتنیست در شهرستان لنگرود سه موکب به زائرین اربعین امام حسین (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

    بهره‌برداری از ۱۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان لنگرود

    فرماندار لنگرود گفت: ۱۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در هفته دولت امسال مورد افتتاح بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    جلالی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات یک‌ساله دولت مردمی و انقلابی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانیم.

    نماینده عالی دولت در لنگرود همچنین ادامه داد: ۹۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی ۴۰ میلیارد تومان در بخش کومله و ۵۴ میلیارد تومان در بخش اطاقور، پروژه‌های عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

    به گفته فرماندار شهرستان لنگرود پروژه‌های این شهرستان نسبت به سال گذشته ۶ برابر رشد داشته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80513

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *