×

فرماندار لاهیجان عنوان کرد: برگزاری جشنواره ملی چای در لاهیجان با هدف جذب گردشگر

  • کد نوشته: 46579
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۴
  • 111 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با تاکید بر لزوم گسترش صنعت توریسم چای، گفت: برگزاری جشنواره ملی چای باید در راستای ایجاد زمینه اشتغال، جذب گردشگر و درآمدزایی برای شهرستان لاهیجان باشد. به گزارش گیل و دیلم، اسماعیل میرغضنفری در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ملی چای، اظهار کرد: برگزاری جشنواره چای باید در راستای ایجاد زمینه اشتغال، جذب گردشگر و […]

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد: برگزاری جشنواره ملی چای در لاهیجان با هدف جذب گردشگر
  • فرماندار لاهیجان با تاکید بر لزوم گسترش صنعت توریسم چای، گفت: برگزاری جشنواره ملی چای باید در راستای ایجاد زمینه اشتغال، جذب گردشگر و درآمدزایی برای شهرستان لاهیجان باشد.

    به گزارش گیل و دیلم، اسماعیل میرغضنفری در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ملی چای، اظهار کرد: برگزاری جشنواره چای باید در راستای ایجاد زمینه اشتغال، جذب گردشگر و درآمدزایی برای شهرستان لاهیجان باشد.

    وی افزود: می توان با خلق فرصت های جدید در صنعت گردشگری، بستر را برای فعالیت های متنوع به صورت تخصصی با کمک برنامه ریزان حوزه توریسم مهیا کرد و از این رو چای به عنوان یک محصول استراتژیک می تواند انگیزه سفر را برای گردشگران ایجاد کند.

    فرماندار لاهیجان با تاکید بر لزوم گسترش صنعت توریسم چای، خاطرنشان کرد: در حمایت از صنعت چای نباید فقط به رسیدگی به امورات چایکاران و پرداخت مطالبات بسنده کرد، بلکه نگاه به این مبحث باید فرابخشی باشد.

    میرغضنفری یادآور شد: شهرستان لاهیجان دارای قابلیت های بسیاری در حوزه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد و حضور سازمان های مردم نهاد در کنار دستگاه های اجرایی می تواند یکی از ویژگی‌های ممتاز آن باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46579

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *