×

فرماندار لنگرود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

  • کد نوشته: 13738
  • ۱۳۹۵-۱۲-۳۰
  • 71 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود از برگزاری یادواره شهید املاکی در ۹ فروردین سال ۹۶ در این شهرستان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز فرهنگی جامعه است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید رضا جوادپور امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید والامقام حسین املاکی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین […]

    فرماندار لنگرود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است
  • فرماندار لنگرود از برگزاری یادواره شهید املاکی در ۹ فروردین سال ۹۶ در این شهرستان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز فرهنگی جامعه است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید رضا جوادپور امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید والامقام حسین املاکی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین نیاز فرهنگی جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

    وی با اشاره به اینکه همه به وجود شهدای حماسه‌آفرین کشورمان افتخار می‌کنیم، افزود: باید آرمان‌های شهدا را در عمل پاس داشته و راه آنها را ادامه دهیم.

    فرماندار لنگرود یادواره شهید املاکی را یک مراسم ملی خواند و گفت: همه اداره‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم مذکور تلاش و همکاری کنند.

    وی از برگزاری بیست و نهمین سالگرد شهید املاکی در ۹ فروردین سال ۹۶ خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مسجد جامع لنگرود ساعت ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم،سردار حسین املاکی در شب عاشورا ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله لنگرود در خانواده ای مذهبی و کشاورز دیده به دنیا آمد، این شهید در عملیات‌های متعددی مانند والفجر مقدماتی، والفجر ۱، والفجر ۴، والفجر ۶، والفجر ۸، والفجر ۹ و عملیات بدر نقش‌آفرینی کرد و در ۹ فروردین سال ۶۴ در عملیات والفجر ۱۰ به شهادت رسید.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13738

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *