×

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛ اقدام به خودکشی زن ۲۹ ساله از روی سد منجیل/ پلیس مانع شد

  • کد نوشته: 91856
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
  • 57 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی رودبار اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک زن ۲۹ ساله شدند. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک زن ۲۹ ساله شدند. سرهنگ عیسی روشن […]

    فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛ اقدام به خودکشی زن ۲۹ ساله از روی سد منجیل/ پلیس مانع شد
  • فرمانده انتظامی رودبار اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک زن ۲۹ ساله شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک زن ۲۹ ساله شدند.

    سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصمیم فردی به خودکشی در حوالی پارک ساحلی شهر منجیل، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان رودبار به محل مورد نظر اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد یک زن جوان قصد پریدن از روی سد منجیل به درون آب را دارد، بیان داشت: ماموران انتظامی با دعوت از فرد مورد نظر به حفظ آرامش و ترغیب وی به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند ۲۹ ساله شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودبار همچنین خاطرنشان کرد: این فرد در بررسی‌های صورت گرفته، علت و انگیزه خود از این اقدام را مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

    این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات اینچنینی ختم شود، اذعان داشت: مشاوران پلیس در تمامی مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91856

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *