×

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: اجرای ۸۳ مرحله طرح امنیت محله‌محور با هدف پیشگیری از جرایم در گیلان

  • کد نوشته: 86029
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۵
  • 78 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۸۳ مرحله طرح محله محور با هدف پیشگیری از جرایم در ۱۰ ماه گذشته توسط کلانتری و پاسگاه‌های تابعه گیلان خبر داد و گفت: در این طرح‌ها ۴۰۰ سارق دستگیر شدند. به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اجرای ۸۳ مرحله طرح محله محور در […]

    فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: اجرای ۸۳ مرحله طرح امنیت محله‌محور با هدف پیشگیری از جرایم در گیلان
  • فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۸۳ مرحله طرح محله محور با هدف پیشگیری از جرایم در ۱۰ ماه گذشته توسط کلانتری و پاسگاه‌های تابعه گیلان خبر داد و گفت: در این طرح‌ها ۴۰۰ سارق دستگیر شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اجرای ۸۳ مرحله طرح محله محور در گیلان در ۱۰ ماه گذشته، از کشف ۲۶ قبضه سلاح جنگی، ۸ کیلو و ۹۹۳ گرم انواع مواد مخدر، ۴ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۲۳ فقره انواع سرقت خبر داد.

    افزود: همچنین ۲۳۴ نفر که حکم جلب داشتن، ۳۹۹ معتاد متجاهر، ۴۰۰ سارق، ۷۹ نفر مشمول غایب، ۲۴ نفر سرباز فراری و ۲۴۸ متهم در سایر جرایم دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

    فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر استمرار اجرای این‌گونه طرح‌ها برای ارتقای امنیت در استان، از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک و مخل نظم و امنیت در جامعه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86029

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *