×

فریدون عباسی: تنگه هرمز سهل است، اقیانوس منجمد جنوبی را هم می‌بندیم!

  • کد نوشته: 85688
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۴
  • 132 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران با کشور‌های دیگر خصومتی ندارد که از طریق بستن تنگه هرمز بخواهد برخود تقابلی داشته باشد. اما اگر تهدیدی متوجه کشور شود تنگه هرمز که سهل است، محدوده اختیارات را تا اقیانوس منجمد جنوبی هم گسترش می‌دهیم. چراکه ایران هیچ محدودیتی ندارد. به گزارش گیل و دیلم ، عضو […]

    فریدون عباسی: تنگه هرمز سهل است، اقیانوس منجمد جنوبی را هم می‌بندیم!
  • عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران با کشور‌های دیگر خصومتی ندارد که از طریق بستن تنگه هرمز بخواهد برخود تقابلی داشته باشد. اما اگر تهدیدی متوجه کشور شود تنگه هرمز که سهل است، محدوده اختیارات را تا اقیانوس منجمد جنوبی هم گسترش می‌دهیم. چراکه ایران هیچ محدودیتی ندارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، عضو کمیسیون انرژی مجلس، درباره اقدام پاناما و واکنش ایران به این کشور گفت: پس گرفتن پرچم‌های پاناما تاثیری در صادرات نفت ایران ندارد و روش‌های مختلف برای دور زدن تحریم‌ها همچنان پابرجاست. با گرفتن یک پرچم هرگز صادرات نفت ایران متوقف نمی‌شود.

    فریدون عباسی دوانی در پاسخ به اینکه ممکن است ایران برای مقابله با فشار‌های اخیر، اقدام به بستن تنگه هرمز کند، عنوان کرد: ایران با کشور‌های دیگر خصومتی ندارد که از طریق بستن تنگه هرمز بخواهد برخود تقابلی داشته باشد. اما اگر تهدیدی متوجه کشور شود تنگه هرمز که سهل است، محدوده اختیارات را تا اقیانوس منجمد جنوبی هم گسترش می‌دهیم. چراکه ایران هیچ محدودیتی ندارد.

    عباسی ادامه داد: در صورت افزایش فشار‌های اقتصادی ایران نیز راه‌های مقابله معقول را پیش می‌گیرد. امثال اقدامات پاناما صرفا جنگ روانی است و نباید در مقابل آن کوتاه آمد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85688

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *