×

فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان

  • کد نوشته: 82367
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۵
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان گفت: ۳۵۰ موسسه و شرکت با تکیه بر علم و دانش با تولید محصولات منحصر به فرد فناورانه در پارک علو و فناوری گیلان فعالیت دارند. به گزارش گیل و دیلم ، مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری […]

    فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان
  • مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان گفت: ۳۵۰ موسسه و شرکت با تکیه بر علم و دانش با تولید محصولات منحصر به فرد فناورانه در پارک علو و فناوری گیلان فعالیت دارند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان گفت: این شرکت‌ها با اشتغال بیش از ۱۸۰۰ جوان تحصیل کرده دانشگاهی و متخصص در حوزه‌های کشاورزی، نانو فناوری، بایو فناوری، مکانیک، الکترونیک و صنایع غذایی در پارک مشغول فعالیت هستند.

    ابراهیم کوهستانی با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری ، به عنوان یکی از نهاد‌های اجتماعی و حلقه‌ای از زنجیره توسعه اقتصادی مبتنی بر فناوری هستند افزود: حمایت پارک‌ها از صاحبان ایده و فراهم آوری زمینه اشتغال جوانان متعهد و متخصص نقش به سزایی در عرصه تولیدات صنعتی فناورانه دارد.

    وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری گیلان دارای یک دهکده فناوری و نوآوری و ۱۳ مرکز رشد مستقل و مشترک است، گفت: این پارک در تلاش است تا با ایجاد انگیزه و مدیریت جریان دانش و فناوری در میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و توسعه به رشد شرکت‌های های دانش بنیان کمک کند.

    مدیر موسسات و دهکده فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان اعطای تسهیلات بانکی، ایجاد راه اندازی کارگاه و دفاتر اداری را از مهمترین مزیت استقرار شرکت‌ها را در پارک علم و فناوری اعلام کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82367

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *