×

فعال سیاسی اصولگرا: قالیباف از کارهای دولت رئیسی خون دل می‌خورد

  • کد نوشته: 86698
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۶
  • 104 بازدید
  • ۰
  • محمد مهاجری ، کارشناس مسائل سیاسی درباره عملکرد دولت رئیسی گفت: الان دوستان اصولگرایی را می‌شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون‌های رسمی درباره دولت بیان می‌کند. قطعا او خیلی بیش از این حرف‌ها […]

    فعال سیاسی اصولگرا: قالیباف از کارهای دولت رئیسی خون دل می‌خورد
  • محمد مهاجری ، کارشناس مسائل سیاسی درباره عملکرد دولت رئیسی گفت: الان دوستان اصولگرایی را می‌شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون‌های رسمی درباره دولت بیان می‌کند. قطعا او خیلی بیش از این حرف‌ها به دولت نقد دارد. در مجموع معتقدم هر روز که می‌گذرد آقای رئیسی بیشتر آبروی آقای روحانی را احیا می کند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از نامه نیوز ، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت:دوستان اصولگرایی را می‌شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون‌های رسمی درباره دولت بیان می‌کند. قطعا او خیلی بیش از این حرف‌ها به دولت نقد دارد.

    دشمن نمی‌خواهد ما در کمال امنیت یک طرح ملی را جشن بگیریم

    محمد مهاجری ، کارشناس مسائل سیاسی درباره عملکرد دولت رئیسی گفت: الان دوستان اصولگرایی را می‌شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون‌های رسمی درباره دولت بیان می‌کند. قطعا او خیلی بیش از این حرف‌ها به دولت نقد دارد. در مجموع معتقدم هر روز که می‌گذرد آقای رئیسی بیشتر آبروی آقای روحانی را احیا می کند.

    مهمترین بخش های این گفت وگو را در ادامه میخوانید:

    کشور امروز کاملا از لحاظ سیاسی، سیاست خارجی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رها شده است. انگار مسئولان تصمیم گرفتند همه چیز را به حال خود رها کنند و کاری به کار هیچ چیز نداشته باشند چون انتظار دارند اتفاقی بیفتد و معجزه ای صورت گیرد.

    یا آقای رئیسی اطلاع و ارزیابی دقیقی از اوضاع ندارد و دستاوردسازان مشغول ذهنیت سازی های دروغین برای او هستند یا او از واقعیت ها با خبر است و با علم به واقعیت ها همچنان این راه غلط را می رود. علاقه دارم حالت اول باشد یعنی اطرافیان تلاش می کنند اطلاعات غلط به او بدهند چون راه حل آن ساده است.

    اگر جای آقای رئیسی بودم همین الان به در خانه وزرای قوی و مسئولان موفق اقتصادی دولت های گذشته همچون آقای ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی نجفی می رفتم از آنها خواهش می کردند به سر کارهای خودشان برگردند تا کار دولت سیزدهم را به سامان برسانند چون با این فرمان اگر دولت بخواهد جلو برود حتی ارزش های اخلاقی جامعه نیز سقوط خواهد کرد.

    آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری راجع به موضوعات سیاسی، سیاست خارجی، اقتصاد و فضای مجازی وعده هایی داد که حتی یکی از آنها محقق نشد. این یعنی ارزش های اجتماعی جامعه در خطر سقوط هستند چون مردم اگر از افراد غیرروحانی حرف های غیرواقع بشنوند آن را به پای دین نمی گذارند اما اگر این حرف ها را از یک شخصیت روحانی بشنوند، قطعا در باورها و اعتقادهای شان اثر منفی می گذارد. امیدوارم آقای رئیسی متوجه آثار و تبعات رفتاری که از خود و دولتش سر می زند باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86698

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *