×

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان:
قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت

  • کد نوشته: 100271
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • 25 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از انهدام باند ۳ نفره قاچاق موادمخدر در پوشش خانواده و کشف بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش در شهرستان رشت خبر داد....
    قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علی احمدپور امروز، ۹ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه سال‌هاست که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

    وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر در پوشش خانواده با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال حمل موادمخدر در شهرستان رشت هستند، افزود: با همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) خودرو مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر رشت شناسایی و توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر متوقف شد.

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴۰ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۲۱، ۲۴ و ۳۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    این مقام انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اشاره کرد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=100271

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *